2pacın dövmesi
Üye
Paranoyamı yapıyorum yoksa olabilrmi ???
ben liseye geçtim ve aklıma birşey çok takılıyo .. bundan yaklaşık 2 sene önceydi burnumu sıkmaya başlamıştım iki parmağımın arasına alıp sıkıyodum felan annem sıkma olum kocaman burnun oluyo diyodu bende bıraktım ama 1-2 ay sıkmıştım tik gibi bişey olmuştu şimdi büyük bi burnum var ve burnumun büyük olmasının sebebi sıkmam diye düşünüp duruyorum çok pişman oluyorum niye sıktım mal gibi burnumun şeklini bozdum diyorum sıkmasaydım şimdi güzel bir burnum olurdu diyorum artık aklımda hep bunlar olmaya başladı kafama çok takıyorum yaşamaktan zevk alamıyorum acaba burun sıkınca büyürmü yoksa ben boşamı paranoya yapıyorum kendimi suçluyorum hepppp sizce sıkınca büyürmü burun ya



