CEKİRGELER
Üye
Panasonıc 42x10 plazma tavsiye ederim
Hd ready.100hz.tepkime süresi yok denecek kadar az.0.001 ms.100.000 saat panel ömrü var.
G12 panel.kursun yok.ısıgı minumuma indiriyor.radyasyon yaymıyor.göz bozmuyor.ve en güzeli az elektrik harcıyor.plazma düşünenlere panasonıcın plazmasını tavsıye ederım.ben aldım.kullanıyorum.cok memnunumm...
G12 panel.kursun yok.ısıgı minumuma indiriyor.radyasyon yaymıyor.göz bozmuyor.ve en güzeli az elektrik harcıyor.plazma düşünenlere panasonıcın plazmasını tavsıye ederım.ben aldım.kullanıyorum.cok memnunumm...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
n:
