xatar_zaza
Üye
-
Konu Sahibi
-
Tam olarak anlayamadım ama yok heralde
evt anladım şimdi maalesef bir bilgim yok
var , ultra shell'de duvarkağıtları böyle bi dene
Şimdi denedim , çok güzel uygulama , stabil , şu widgetlerde sıkıntı var galiba. Neyse şimdilik bununla idare ederim . Teşekkürler
Şimdi denedim , çok güzel uygulama , stabil , şu widgetlerde sıkıntı var galiba. Neyse şimdilik bununla idare ederim . Teşekkürler
kardeşim nerden buldun ultra shelli
Pano Wallpaper BurdanBirdaha Vardı Unuttum
www.maxicep.com/symbian-3-yazi-ekran-dil-araclari/ilko-tsenov-ultra-shell-v1-00-0-symbian-3-unsigned-669915.html
Burdan kardeş.
- - - Eklendi - - -
Çok sağol . Bu daha iyiTeşekkürler !
ultra shelldeki menü düzenini değiştirebilir mi?4*5 değilde 3*4 gibi
Kardeş Aklıma Gelidi En İyisi BurdanBirde Ultra Shell den Daha İyi Bir Uygulama va Ama Paralı OdaLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızKredi Kartıyla 15.99$ Yalnız
ultra shelin kötü yanı beyaz tuşa basınca telefon menüsünü açıyor
usta o SPB shelli biliyorum ya aynen çok pahalı. Kaç gündür şu programın hacki için forumu takip ediyordum. Ama şu var ki bu program android OS için ücretsiz şu yandex sayesinde. Eee androidli olmak varken symbian da cirit atsın.
- - - Eklendi - - -
Ve mevcut widgetlerin yetersiz olması.
Ben 1 Ay İçinde Android Tablet Alıp Anroidi Bir Yandan Symbian Belle Refresh ide Bir Yandan Kullanıcam
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?