Pakistan'da otobüse saldırı: 18 ölü

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
    Konu Sahibi
Pakistan'da otobüse saldırı: 18 ölü
Pakistan'ın güneybatısındaki Belucistan eyaletinde bir yolcu otobüsüne düzenlenen saldırıda, 18 kişi öldü .

Beluçistan'ın Turbat şehrinden İran'ın Hamedan kentine yolcu taşıyan otobüsün Turbat çıkışında saldırıya uğradığı bildirildi . Bir polis yetkilisi, 4 motosikletli saldırganın yolcu otobüsünü yaylım ateşine tuttuğunu söyledi . Saldırganların olay yerinden kaçtığı belirtildi . Otobüsün İran'a Şii yolcuları taşıdığı ifade ediliyor . Pakistan'ın Belucistan eyaletinde, geçen hafta İran'a giden Şiilerin içinde bulunduğu otobüse düzenlenen saldırıda 17 kişi ölmüştü .

KAYNAK:hürriyet
 


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Insanlardaki bu gaddarlık ne ya. :(
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
    Konu Sahibi
3 günlük dünya için şu yapılanlar..yazıkk
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Vahşet :zzz: Allah insanlığın sonunu hayreylesin :(
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
    Konu Sahibi
amin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Furkan Emekli
Cevap
0
Görüntüleme
440
Furkan Emekli
doctorrr
Cevap
2
Görüntüleme
488
Jomolocco
doctorrr
Cevap
0
Görüntüleme
476
doctorrr
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
380
Haydar
haydaravısyon
Cevap
0
Görüntüleme
433
haydaravısyon


Üst Alt