özür ve düzeltme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
özür ve düzeltme
http://www.maxicep.com/symbian-3-genel/taylor-v7-final-surumu-cikti-beyler-14-630596.htmlDiğer konu kilitlendiği için buraya yazıyorum. çoğu yorumlar silindiği için ve konunun kilitlendiği için olayın nereye gittiğini bilmiyorum Hizan nickli arkadaşın Daily de yaptığı yoruma, bu sayfada değişik yorumlar yapıldı. Bende Daily de üyeliğim olduğundan hizan arkadaşımıza dailyden bir cevap yazdım fakat bunda kesinlikle dalga geçmek gibi bir niyet yoktur ve olamaz. hakan710 nickli arkadaş ss alarak burada yayınlamış. dailydeki nick tempestshine dır. ve bana aittir. maxicepteki tempestshine nickli kullanıcı ile alakalandırılarak, yaşı hakkındaki yorumlardan dolayı bu cevabı vermek zorunda hissetim. tekrar yazıyorum konunun tempestshine ile alakası yoktur.Ben onun babasıyım. Benim maxideki eski nickimi devam ettiriyor.her türlü yorum ve düşünceleri lütfen bunu düşünerek yapınız. GEÇ KALMIŞ BİR AÇIKLAMA OLABİLİR. Herkesden, Özellikle HİZAN arkadaşımdan tekrar tekrar özür dilerim.
 
Tepkiler: S.E.C.R.E.T

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
helal olsun. Ben de dün güldüm epey ama amaç kırmak değildi özür dileriz burdan
 

pRime.

Üye
Konuya geç bakmıştım ama gerçekten yapılanlar ayıptır.
 
Tepkiler: S.E.C.R.E.T

hizan

Üye


neyse bana da özrü kabul etmek düşüyor. özürünüz kabul edilmiştir önem li olan özrün tekrar etmemesi değilmidir.

ayrıca o çeviriyi googleden yaptım google o şekilde çeviri yaptı benimde acelem olduğu için düzeltmedim ve yayınladım.

ayrıca bana destek veren arkadaşlara da çookkk teşekkür ederim.
 
Tepkiler: Dandanakan92

serecans

Üye
yazdığımız herşeyden ötürü özür dilerim
 
Ben konuya bir şey yazmadım fakat yazılanlar ayıptır yazanlar özür dilemeli . Benim konuyla alakam yok ama bir hatamız varsa affola .
 
özür dilemek de bir erdemdir bence
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...