Özür Dilemek İstiyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Özür Dilemek İstiyorum
Bugün hesabıma giriş yapınca fark ettim.Yeniden Albay olmuşum.Yaklaşık 100 mesajım silinmiş.Belle Ev Ekranları konusuna da giremiyorum.Son zamanlarda konuda yaptığımız muhabbetler yönetimin de dikkatini çekmiş.Bu konuda gerçekten özür dilerim.Nasıl oluyor bilmem ama bir süre sonra konuşmalar muhabbet şeklini alıyor.Bu konuda forumu kirlettiğimi fark ettim.Gerçekten özür dilerim.
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
100 msj mı silinmiş o kadar çok muhabbet ettin yani ben dediydim ilk anna falan çıktığı zamanlar s3 hangi bölümlere ayrılsın die düşünülüyodu bi tane de muhabbetlik yer olmalı dediydim çünkü bakıyom bütün paylaşımlar veya konular illaki muhabbete dönüp bambaşka yerlere gidiyo özrün kabul edilmiştir kardeşim ama bida olmasın haaa
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Keşke her muhabbet seninkiler gibi olsa.KAfana takma.Yerine göre muhabbet de edilir.Onun sınırını ve şeklini biz biliyoruz.100 mesaj da az değilmiş hani
 
    Konu Sahibi
153 mesajım vardı konuda.100'ü gitmiş.konu tamamen temizlenmiş.131 sayfa vardı konuda şimdi 28 sayfa
 

najanaja

Üye
28 sayfa yı sen ne zman baktın ben kaç gündür girmiyorum o konuya şimdi baktım 61 sayfa olmuş
 

ByKatre

Üye
Sen Tuğgeneral Değil misin
 

asigsasi

Üye
buradaki mesajların da silinmesin
 

esokmen

Üye
Kısmet değilmiş kardeşim. artık biliyorsun ne yapacağını.
 

u_cosar

Üye
100 mesaj da az değilmiş
 
    Konu Sahibi
muhabbet ettim abi tek suçum bu
 

15097

Üye
Hic rutbe dususu yasamamistin Allah kimseye yasatmasin, gecmis olsun
 

yorumların bir bölümünü ben sildim ama arada benim yorumlarda kaynadı benimde 100e yakın gitti
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...