Özlemle Anıyoruz! "10 Kasım 193∞"

Sponsorlu Bağlantılar

TheNightMare.

TheNightMare.

Üye
    Konu Sahibi
Özlemle Anıyoruz! "10 Kasım 193∞"


57 yılda kimsenin hayal bile edemeyeceği başarılarla bizleri aydınlığa götüren Ata'mız! Seni unutmak mümkün değil! Sevgi ve saygıyla
anıyoruz!

 
  • Beğen
  • Cool
Tepkiler: kancasis, Notxr, Baydırman ve 3 diğerleri


DeV/AsA

DeV/AsA

Üye
Bazı borçlar vardır, Ödeyemezsin!
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ulu Önderimiz Mustafa Kemal ATATÜRK 'ü saygıyla, minnetle ve özlemle anıyoruz.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
  • Cool
Tepkiler: kancasis, Baydırman, PALA. ve 2 diğerleri
Baydırman

Baydırman

Moderator
 
  • Beğen
  • Cool
Tepkiler: kancasis, PALA., DeV/AsA ve 1 kişi daha
DeV/AsA

DeV/AsA

Üye

 
Son düzenleme:
  • Beğen
  • Cool
Tepkiler: PALA. ve TheNightMare.
Notxr

Notxr

Üye


57 yılda kimsenin hayal bile edemeyeceği başarılarla bizleri aydınlığa götüren Ata'mız! Seni unutmak mümkün değil! Sevgi ve saygıyla
anıyoruz!

Atatürk ve Silah arkadaşlarını saygı ve minettle anıyoruz!
 
  • Beğen
  • Cool
Tepkiler: DeV/AsA, kancasis, PALA. ve 1 kişi daha


Üst Alt