Özil: "İspanya kadar saygın bir takımız"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Özil: "İspanya kadar saygın bir takımız"
Real Madrid'in ve Almanya Milli Takımı'nın yıldız oyuncusu Mesut Özil, Almanya'nın herkesi yenebilecek güçte bir takım olduğunu söyledi.

Hedeflenen amaçlar doğrultusunda adım adım ilerlediklerini söyleyen Mesut Özil, basına yaptığı açıklamada, "Bizim İspanya'ya gösterdiğimiz saygıyı, onların da bizi göstermesi gerekir. Amaçlarımız doğrultusunda adım adım ilerliyoruz. Her takımı yenebilecek güçte bir ekibiz." ifadelerini kullandı.

Dünyanın en büyük takımında forma giydiği için çok mutlu olduğunu da sözlerine ekleyen yıldız oyuncu, "Dünyanın en büyük takımında forma giymekten gurur duyuyorum. Buradaki herkes bana elinden geldiğince yardım ediyor. Burada kendimi çok geliştirdim ve daha olgun bir futbolcu haline geldim." dedi.

Almanya Milli Takımı forması altında 55 maç maça çıkan Mesut Özil, 8 kez gol sevinci yaşamayı başardı. kaynak : goal
 


Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
:hmmm
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Mesut Özil , çok fazla uçmuş .:)
 
SHS

SHS

Üye
Adios Özil :ehe
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Almanya da iyi takım da ıspanya kadar değil
 
India

India

Üye
doğru söylemiş bence bu yıl almanya veya hollanda ispanyayı durdurabilir.. almanya yedek oyuncuları bile yıldızlarla dolu bir takım,her oynadığı turnuvada en az yarı final yapıyorlar, ülke sıralamasında ikinci ve arjantin,brezilya,ingiltere vs. gibi takımlardan daha iyi oynuyorlar her ne kadar ispanya desek de almanya da onlar kadar kalteli bir takım
 
Twitter

Twitter

Üye
Almanya'nın İspanya kadar saygın bir takım olduğu tartışılır ama bu kafı Nuri Şahin "İspanya kadar saygın bir takımız" deseydi gerçekten gülünç olurdu:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt