özellik önerisi

sizce bu özellik?

  • gelse güzel olur

    Kullanılan: 3 30.0%
  • gelmese de olur

    Kullanılan: 7 70.0%

  • Kullanılan toplam oy
    10
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
ozan abinin yazdığı mesajı okumanı öneririm
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
benim mesajımı onaylamakta, önerin için destek anlamında değil..
 
    Konu Sahibi
okudum fakat birşey dememiş orada
o uyarı sadece mesaj yazarken ve gönder tuşuna basana kadar çıkıyor oysa bu özellik gelirse o an mesaj yazıyor olunmasada konuya o an birinin mesaj yazıp yazmadığı yazıyorsa kimin mesaj yazdığı öğrenilebilir
 
peki yazıpta yazmakta kararsız olan üye yazmaya kalksa ve yazmasa ne olacak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...