Özel Okulla Normal Okul Arasındaki Fark

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
    Konu Sahibi
Özel Okulla Normal Okul Arasındaki Fark
 


leiche

leiche

Emekli Yönetici
emegine sağlık :D
 
darktempler

darktempler

Üye
güzel olmuş yaz 3567 ye gönder rep gelsin :D ellerine sağlık
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
:kop::kop::kop:
 

abdussamed94

Üye
:d Orda Diyo Ya Ananı Avradını Işte Orda Koptum Süper Emeğine Sağlık
 
canturgay

canturgay

Üye
bu da güzelmişşş beee:D emeğine sağlık
 
mservank

mservank

Üye
eh işte güzel
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
cokk matrak saolsın... :D
 
ßurçiN

ßurçiN

Üye
süperdi:ehe
 
technonur

technonur

Üye
özel ünidede emel yazıyosun 3244e yolluyosun emel evine gelio :D

güzelmiş saolasın
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
en sevdiğim karikatürlerden biri... :D :D :D :D
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Güzelmiş :ehe
 
mahony66

mahony66

Üye
:D:D:D vay bea teklonoji :D
 
Nazy

Nazy

Üye
güzel karikatür:oke:

Bence Normal Okuldaki Hocalar, Öğrencilere daha yakın ve daha samimi
özellerdeki gibi yüksek maaş yüzünden öğrencileri zorunlu olarak sevmiyolar:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt