oyunun adi lazim -yardim lutfen

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ugur426a

Üye
    Konu Sahibi
oyunun adi lazim -yardim lutfen
iyi gunler forum sakinleri, yanlis yere mi actim konuyu bilemedim pek. kucukken oynadigimiz atariler vardi.bu en basit olanlar televizyona bagladigimiz,kasetli.mario oynadigimiz yani :)) kucukken bitirmek isteyp de bitiremedigim bi oyun vardi gecen gun aklima geldi.bulup bitireyim nostalji olsun dedim ama ben adini hatirlayamadim. Oyun soyle : araba suruyosunuz,ustten gorunumlu, arabanin uzerinde iki yana ates eden bir silah var, iste diger arabalara,helikopterlere vs ates ediyoruz. Uzerinde harf yazili olan arabalar var. Onlari patlatinca cikan harflere gore ozellik kazaniyor araciniz,mesela otomatik nisan aliyor veya mermisi buyuyor, aracin sekli- rengi de degisiyor bu harflere gore.her bolum sonunda bir boss var.
Adini bilen-oynamis biri varsa lutfen yardim etsin.icimde kaldi walla.
 

ugur426a

Üye
    Konu Sahibi
yok mu hic ayni oyunu oynamis olan :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt