oviden uygulama inmiyor?

Sponsorlu Bağlantılar

mesut-0114

Üye
    Konu Sahibi
oviden uygulama inmiyor?
yeni kaydoldum ovi store ye.....hesap ayarları falan herşey tamam.n73 e ayarladım oviyi.....uygulama indirmek için 2 seçenek yazılıyor.bilgisayara indir ve telefonuna indir diye...ikisinede tıkladım ama bir tepki falan yok...inmiyor anlayacağınız.....lütfen yardımcı olun...opera 6.5 kullanıyorum
 


bayon

Üye
telefondan inmez bilgisayardan indirebilirsin öyle telefondan indirmen için şu adrese git telefonun kendi tarayıcısin dan

 

sym_3

Üye
boşver dogru düzgün bi uygulama yok zaten
 

mesut-0114

Üye
    Konu Sahibi
peki arkadaşlar sağolun)
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Telefonu bilgisayara baglayıp ovi suite'i açacaksın.Sonra bilgisayara indir dediginde kurması lazım telefona.
Ama pc deki ovi suite uygulamasının güncel olduguna dikkat et..
 

mesut-0114

Üye
    Konu Sahibi
sağol dostum'ama gerçekten ovi uygulamaları çok dandikmiş....5 kuruş etmez......
 

5800oktay

Üye
ben hem telefondan da bir şey indiremedim bilgisayrdada telefon pc suitte gözükmüyor
 


Üst Alt