mesut-0114
Üye
oviden uygulama inmiyor?
yeni kaydoldum ovi store ye.....hesap ayarları falan herşey tamam.n73 e ayarladım oviyi.....uygulama indirmek için 2 seçenek yazılıyor.bilgisayara indir ve telefonuna indir diye...ikisinede tıkladım ama bir tepki falan yok...inmiyor anlayacağınız.....lütfen yardımcı olun...opera 6.5 kullanıyorum
