Ovi Store Ücretli Açıldı!

Sponsorlu Bağlantılar

yilan53

Üye
Ücretsiz indirdiğin sürece 3-5 programdan fazla bir şey kuramazsın bulamazsın çünkü yükleyecek bir şey. Bence ücretli alın uygulamaları, alın ki üreticilerin dikkatini çekin daha güzel programlar çıkması için bu şart diye düşünüyorum
tamamen katılıyorum sana mesela http://www.maxicep.com/symbian-3-oy...a-w-x-hd-v1-00-2-symbian-3-signed-444194.html bu oyun burada bedava olmasına karşın 5tl ye ben ovi den aldım sizde bence boyle yapın ki daha çok oyun çıkartısn uygulama geliştiriciler yoksa avucumuzu ancak yalarız iphone nin bu kadar tutmasında ki diğer şey de bu app store olduğundan biraz düşünün derim 1000tl telefona verdikden sonra 5tl böyle güzel oyunlar için hiç birşey değil bence
 


anemikvampir

Üye
nokia gökden melek indirse benim için artık yok. bu zamana kadar 6600 6230 3250 şimdide 2 ay önce c6 aldım aldığıma bin pişmanım bir sertifika sorunudur gidiyor. adam c6 ya yazılım çıkarıyor java uygulamalar pert oluyor. maden öyle olucak neden çıkarıyorsun yada hiçmi testten geçmiyor bu yazılımlar. kendi çabalarımızla beta labs den indirdik javayı kurduk çalıştı. bilen var bilmeyen var. bilmeyen insanın teknik servise vermekten başka çaresi yok. ha facebooku unuttum tabi yazılım çıkarıyor telefonda orjinal gelen facebook bozuluyor. ulan bide ipuçları gelmezmi facebook ile iletişimde kalın falan. lan çalışmıyorki facebook. neyse. bundan sonraki alacağım telefon windows işletim sistemli bir telefon olacak.
 

coolfield

Üye
Türkiye'deki mobil içerik pazarlayan ve satışını yapan firmalar kullanıcıyı,deyim yerindeyse:resmen sömürüyordu!
5 liralık oyunu 20 liraya yakın fahiş fiyatlara satmak gibi...Ovi store un ücretli içerikler servisinin hizmete girmesine sevindim.
 
balkonkusu

balkonkusu

Üye
    Konu Sahibi
arkadşlar bende bu akbankın exi26 kartı var onun internet şubesi de orda sanal kart oluşturup bilgilerimi versme olur demi normal kartın üstündekiler vermek istemiyorum :)
 
intoman

intoman

Üye
nokia gökden melek indirse benim için artık yok. bu zamana kadar 6600 6230 3250 şimdide 2 ay önce c6 aldım aldığıma bin pişmanım bir sertifika sorunudur gidiyor. adam c6 ya yazılım çıkarıyor java uygulamalar pert oluyor. maden öyle olucak neden çıkarıyorsun yada hiçmi testten geçmiyor bu yazılımlar. kendi çabalarımızla beta labs den indirdik javayı kurduk çalıştı. bilen var bilmeyen var. bilmeyen insanın teknik servise vermekten başka çaresi yok. ha facebooku unuttum tabi yazılım çıkarıyor telefonda orjinal gelen facebook bozuluyor. ulan bide ipuçları gelmezmi facebook ile iletişimde kalın falan. lan çalışmıyorki facebook. neyse. bundan sonraki alacağım telefon windows işletim sistemli bir telefon olacak.

sertifika sorunu telefondan yada proğramdan kaynaklanan bi sorun değil lisanslama yöntemi gibi birşey bilmiyorsun bari telefona çamur atma öğrende gel ...
 
Kubde

Kubde

Üye
opda dan sertifika alın ben aldım bir problem yok birkaç aydır önceden x6 vardı o na da almıştım yine bir problrm çıkmadı sertifika hatası nı kesin olarak önlemek için opda dan sertifika alın. Sertifika ailenizin güvencesi:D
 
SPLNTR

SPLNTR

Üye
beyler s3 e oyun ve uygulama istiyorsanız tmm hepsini de satın almayın ama en azından önem verdiklerinizi parayla almaya çalışın bir kaç tane zaten symbianın sonu gözüktü böyle herşeyi indiririm mantığıyla yürüyemez yürümedi de :(
 
karaboga_1890

karaboga_1890

Üye
arkadaşlar nasıl alacağız bu uygulamayı anlamadım ki :) yapı kredi play card var üstünde master card yazıyo onu seçiyorum sonra ismimi yazıyorum internet şubemden sanal kart oluşturdum onları yazıyorum ama hata veriyor GT motor academy oyununu alacaktım :S yapan eden varsa yardımcı olabilir mii :)
 
karaboga_1890

karaboga_1890

Üye
kimse satın almadı mı ya nasıl alacaz :)
 
karaboga_1890

karaboga_1890

Üye
sanal kart iyi oluyo limitini o an belirliyorum 5 tl mesela normal kartı versem adamlar kafasına göre çekebilir :D çünkü ben tam alıyordum hata verdi baktım 2.56 tl provizyona girmiş daha da bekliyor anlamadım yaa mobil ödeme çıksa da rahatlasak :S
 


Üst Alt