yilan53
Üye
tamamen katılıyorum sana mesela http://www.maxicep.com/symbian-3-oy...a-w-x-hd-v1-00-2-symbian-3-signed-444194.html bu oyun burada bedava olmasına karşın 5tl ye ben ovi den aldım sizde bence boyle yapın ki daha çok oyun çıkartısn uygulama geliştiriciler yoksa avucumuzu ancak yalarız iphone nin bu kadar tutmasında ki diğer şey de bu app store olduğundan biraz düşünün derim 1000tl telefona verdikden sonra 5tl böyle güzel oyunlar için hiç birşey değil benceÜcretsiz indirdiğin sürece 3-5 programdan fazla bir şey kuramazsın bulamazsın çünkü yükleyecek bir şey. Bence ücretli alın uygulamaları, alın ki üreticilerin dikkatini çekin daha güzel programlar çıkması için bu şart diye düşünüyorum



