Ovi Paylaşım Kapanıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Ovi Paylaşım Kapanıyor
Konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim.

Bana gelen mail:

Sayın Ovi Paylaşım kullanıcısı,

Bu e-postayı, daha önce Ovi Paylaşım servisini kullandığınız için alıyorsunuz. Ovi Paylaşım, Nokia kullanıcılarının fotoğraf ve video gibi dosyaları karşıya yüklemelerini ve paylaşmalarını sağlayan çevrimiçi bir servistir.

30 Mayıs 2012 itibarıyla, Ovi Paylaşım servisine artık devam etmeyeceğiz. Ovi Paylaşım kullanılarak kaydedilmiş dosyalarınız varsa, ayrıntılı indirme talimatları için lütfen burayı tıklatın. Bilgisayarınızda veya başka bir paylaşım servisinde dosyalarınızın kopyalarını zaten bulunduruyorsanız, hiçbir şey yapmanıza gerek yok.

30 Mayıs 2012'ye kadar Ovi Paylaşım'a erişiminiz devam edecek, ancak yeni dosya yükleyemeyeceksiniz.

Bu değişikliği neden yapıyoruz?
Ovi Paylaşım'ın kapatılması, Nokia'nın mobil ve konum tabanlı servislere odaklanmaya yönelik yeniden düzenlenmiş servis görevinin bir parçasıdır. Sonuç olarak, Ovi Paylaşım servisi kapanıyor. Ancak, diğer Nokia servislerine erişmek için Ovi Paylaşım kullanıcı adınızı ve şifrenizi kullanmaya devam edebileceksiniz. Bundan sonra, fotoğraflarınızı ve videolarınızı depolamak ve paylaşmanın bir yolu olarak birçok çevrimiçi fotoğraf paylaşım servisinden birini kullanmanızı teşvik ediyoruz.

Peki bu bir Ovi Paylaşım kullanıcısı olarak sizin için ne anlama geliyor?
Ovi Paylaşım dışında bir yerde dosyalarınızın bir kopyası bulunmuyorsa, bu dosyaları 30 Mayıs 2012'den önce indirmelisiniz. Dosyalarınızı bilgisayarınıza indirme ile ilgili ayrıntılı talimatlar için lütfen burayı tıklatın. 30 Mayıs 2012'den sonra, dosyalarınıza Ovi Paylaşım servisinden erişilemeyecek ve dosyalarınız silinecek. Bilgisayarınızda veya başka bir paylaşım servisinde dosyalarınızın kopyalarını zaten bulunduruyorsanız, hiçbir şey yapmanıza gerek yok.

Bu servis değişikliği ile ilgili sorularınız varsa veya dosyalarınızı indirmekle ilgili yardım gerekiyorsa, lütfen adresine giderek ve “Destek Hattı” öğesini seçerek Nokia Care ile bağlantı kurun.

Nokia bu karışıklıktan dolayı özür diler, Ovi Paylaşım'ı kullandığınız için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,
Nokia

Demekki telefonlarımızdaki Çevirimiçi Paylaşım özelliğini kullanan olmadı bugüne kadar. Bu yüzden kapatılıyor. Ben zaten CFW'lerimde, özellikle XM tuşundaki 5 kısayoldan Çevirimiçi paylaşımı başka bir programa atıyordum. Daha kullanışlı oluyordu. Güle güle Ovi Paylaşım.
 


The Patriot

The Patriot

Üye
Şahsen ben hiç kullanmadım :)
 

burakfbz

Üye
ne olduğunu bile bilmiyordum o çevrim içi paylaşımın :)
 

anık

Üye
ovi'mi kapanırsa kapansın maxicep'te herşey var ovi'ye ne gerek var :D
 
joker.lg

joker.lg

Üye
zaten ovi kapandımı direk çevirim içi paylaşıma gececegiz küfretmek istemiyorum nokia ya ama sanki v5e flash getirmiste bizim oviyi kapatıp çevirim içini kullandıracak :) mal nokia

---------- Eklendi @ 04:45:57 ---------- Yazıldı @ 04:45:00 ----------

telefonu sadece konuşmak için kullanıyoruz zaten :) ınternette bir özelliği kalmadı :)
 

madrid1902

Üye
Ben teli ilk aldgmda yavaslyodu muzık dınlerken. Megersem bu ovi paylasıp dınledgm muzıgı otomatk nete yukluymuş :D
 

OzzBozz97

Üye
Ovi Share hiç kullanmadım fakat FB PRO kullanıyorum Çevrimiçi Paylaşım'da sorun çıkmaz değil mi? :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Yok ya. Sadece o çevirimiçi paylaşımdaki OVI kalkıyor.
 
mstf_l

mstf_l

Üye
Ovi Paylaşım ne ya şu her fotoğraf çektikten sonra saçma sorular soran şey mi.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Çevirimiçi paylaşımı hiç kullandın mı?
 
firat1231

firat1231

Üye
Ovı paylasım kapatılıyo arkadaslar Nokıa Magaza degıl.Bazılarımız yanlıs anlamıs
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
zaten ovi kapandımı direk çevirim içi paylaşıma gececegiz küfretmek istemiyorum nokia ya ama sanki v5e flash getirmiste bizim oviyi kapatıp çevirim içini kullandıracak :) mal nokia

---------- Eklendi @ 04:45:57 ---------- Yazıldı @ 04:45:00 ----------

telefonu sadece konuşmak için kullanıyoruz zaten :) ınternette bir özelliği kalmadı :)

arkadaşım sadece ovi paylaşımı kapatıyor mağaza süit gibi servıslerı degil
 
joker.lg

joker.lg

Üye
evet simdi farkettim
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Nokia servis kapatmak yerine servis açsa?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt