BerivanAkagunduz
Üye
-
Konu Sahibi
-
zamnında hiç fizik çözmediğin belli oluyorArkadaşlar biri Asansörle ilgili bi konu açmış asansör düşerken zıplasak falan sorunun cevabı belli saatte 80 km ile düşen asansörden zıplayamazsin çünkü zıplamak için zemin gerekir zeminle beraber yere düşerken zıplamaz)
Geçelim soruma Şimdi otobüste giderken zıplasak ve otobüsle teması kessek otobüs ilerler ve biz en arka tarafa doğruyu yol alırız ? Yani on taraftayken arkaya mı gideriz ?
o zaman uçak atmosfere cıksın orda kontagı kapatsın nasıl olsa dunya dönüyo dimi varaca yere geldı mı yenıden calıstır ınıse geçcamdan fırlarsıneşit ağırlık öğrencisiyim
- - - Eklendi - - -
he bir de uçakta o zaman zincirle bağla kendini hafif temassızlık olursa yerden nerde bulursun kendini allah bilir
uçak zaten atmosferde müdür ne yaptın sensaçmalamayın yaistersen havada 50 sn dur yıne aynı noktaya düşersin
- - - Eklendi - - -
o zaman uçak atmosfere cıksın orda kontagı kapatsın nasıl olsa dunya dönüyo dimi varaca yere geldı mı yenıden calıstır ınıse geç
camdan fırlarsıneşit ağırlık öğrencisiyim
[COLOR"silver"]- - - Eklendi - - -
he bir de uçakta o zaman zincirle bağla kendini hafif temassızlık olursa yerden nerde bulursun kendini allah bilir[/COLOR]
ben zaten ondan sonrasına vurgu yaptım atmosfere cıktı derken havalandı demek istedim
uçak zaten atmosferde müdür ne yaptın sen
tamam bana bağırma
ben zaten ondan sonrasına vurgu yaptım atmosfere cıktı derken havalandı demek istedim
ama hep böyle yapıyon
tamam bana bağırma
Benim hocama şöyle bir sorum olmuştu dünya 1600 küsür hızla dönüyor biz helikopter ile havada olduğumuz yerde dursak 12 saat sonra dünyanın öbür ucunda mı oluruz demiştim.Ama cevaba gelince dünya ile beraber üzerindeki hava akımı(atmosfer)da dönüyor.Otobüsde aynı şekilde otobüs saatte 80km gidiyorsa onun içinde bizde zaten o hızda gidiyor oluyoruz.
yaaaaaaaaaaaniBenim hocama şöyle bir sorum olmuştu dünya 1600 küsür hızla dönüyor biz helikopter ile havada olduğumuz yerde dursak 12 saat sonra dünyanın öbür ucunda mı oluruz demiştim.Ama cevaba gelince dünya ile beraber üzerindeki hava akımı(atmosfer)da dönüyor.Otobüsde aynı şekilde otobüs saatte 80km gidiyorsa onun içinde bizde zaten o hızda gidiyor oluyoruz.
gayet mantıklı ve orjinal bi açıklama olmuş işte daha neBenim hocama şöyle bir sorum olmuştu dünya 1600 küsür hızla dönüyor biz helikopter ile havada olduğumuz yerde dursak 12 saat sonra dünyanın öbür ucunda mı oluruz demiştim.Ama cevaba gelince dünya ile beraber üzerindeki hava akımı(atmosfer)da dönüyor.Otobüsde aynı şekilde otobüs saatte 80km gidiyorsa onun içinde bizde zaten o hızda gidiyor oluyoruz.
atmoster ile rüzgar aynı şeyler değiller kiOlaylar Farklı bir boyuta taşındıyani otobüs içindeki havamı bizi götürecek bide rüzgar esiyor diyoruz dünyanın hızından daha hızlı olduğu için mı farkediyoruz o zaman
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?