JohanGielen
Üye
oto sarji nasıl olmalı
arkadaşlar iki tane birisi orjinal birisi yan sanayi olarak oto sarji denedim ikiside çalışmadı bugün denk geldi 5 tl ya çin malı sarj aleti aldım sorun cikmadi fakat bu seferde telefonuma bir zarar verir diye korkum var sonuçta çin malı ve kalitesiz olmasi bu konuda fikirlerinizi bekliyorum

