OTG Kablosu aldım çalışmıyor!!!

Sponsorlu Bağlantılar

ufukcan74

ufukcan74

Üye
    Konu Sahibi
OTG Kablosu aldım çalışmıyor!!!
Turkcell maxiplus 5 cihazımda çalışmadı ama c6-01 cihazımda sorunsuz çalıştı turkcell maxiplus cihazımın android sürümü 4.0.4 rootsuz ve orjinaldir . Bu OTG kablosunu nasıl çalıştırabilirim ...Yardım ederseniz sevinirim...
 


HAM ZA

HAM ZA

Üye
uyumlu olmayabilir androidle almadan önce deneseydin keşke :bilmm:
 
-Emre

-Emre

Üye
Çoğu symbian telefon otgye güç verir ve çalıştırır. Ama bu durum her Androidde böyle değil. Büyük ihtimalle telefonunuz desteklemiyor. Bu destek kerneller ile sağlanabilir ancak ayrı güç kaynağı kullanmanız gerekir.
 
ufukcan74

ufukcan74

Üye
    Konu Sahibi
Cevap için teşekkürler
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
evet bir program sayesinde halledebilirsin
 
kapakli511

kapakli511

Üye
telefonun otg uyumlu değildir maxiplus5 için kernel biraz zor bulursun
 

Eray1910

Üye
maxiplus 5 de otg desteği var diye gözüküyor. başka bir otg kablosu deneyin.
 
ufukcan74

ufukcan74

Üye
    Konu Sahibi
OTG kablosunda bnce sorun yok çünkü c6-01 cihazımda kablo sorunsuz çalışıyor.
 

Eray1910

Üye
otg kablosunda sorun olmayabilir ama telefonla uyuşmuyordur belkide.
 
-Emre

-Emre

Üye
Eger destek varsa ayrı güç kaynağı gerektiriyor olabilir.
 


Üst Alt