Ortam Işığı Algılayıcısı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kubde

Üye
    Konu Sahibi
Ortam Işığı Algılayıcısı
Arkadaşlar N8'de ortam ışığı algılayıcısını kapatmak mümkün müdür? Program V.s ile yapıla bilir mi?
 

Utku

Üye
Ekran parlaklığı için mi
 

Ö_M_E_R

Üye
hayır kardeş programla mümkün değil ben araştırdım anca telefona modlanmış bi frimweare yüklersen oluyor ama yinede bi ümit bi çözüm bulan olur belki.
 
kapatma zten o sadece tasarruf amacli bataryayi az yesin diye
 
modla kapatabilirsin başkada yolu yok...
 
aynen telefonu guc moduna alirsan otomatik ayarlari var onun (ekran parlakligi kisma , isigi algilama gibi..)
 
Var arkadaşım bi yolu. Bende dün kapattım bu ışık sensörünü çünkü artık deli oluyordum. Elimde durup dururken kararıyo ekran sonra yok ışığa tut biraz aydınlansın vb vb uğraştırıyodu. Artık rahatım sonunda...

Tweaks 1.11 programı ile bu sorun halloluyor... Lakin, Telefonunun hackli olması gerekiyor. Ama hackli değil ise;

flash vb tarzı yollarla hackli firmware yüklemedim yüklemekte istemem garanti olayından dolayı. Fakat bu program sertifikan olsa dahi hacksiz telefona kurulmadığı için bi şekilde hacklemek gerekiyordu. Yeni bi yöntem çıktı. Eğer sertifikan varsa, Telefonuna format , flash vb atmadan yani hiçbi veri kaybın olmadan normal program yükler gibi bir dosya yüklüyorsun telefonun hacklenmiş oluyor.


1. CertHack_Installer kendi sertifikan ile imzala.
2. CertUpdater direk olarak yükle.
3. sonra imzaladığın CertHack_Installer i yükle.
4. Telefonunun uygulamalar menüsüne yüklenen HackIt! programını çalıştır.
Symbian^3 için otomatik olarak FileBrowser yüklenir.
Ayrıca installserver da yükler.

Eğer bi hata iletisi alırsanız teli yeniden başlatın ve HackIt! uygulamasını yeniden çalıştırım
Hack işlemi tamamlandıktan sonra HackIt! uygulamasını silebilirsiniz.

 
Tepkiler: Kubde
ooo buda cok masrafli is be arkadas
 

Kubde

Üye
    Konu Sahibi

Aynen yaptım ama yine ışıkta sönüyor kendi kendine
 

aydnzara

Üye
Ben kendimce bir yöntem buldum.ön kameranın yanındaki ışık algılayıcıyı iyice bantla kapattım.ayarlardan ışık sensörünü son seviyeye aldım sarjıda fazla gitmiyor güzel oldu güneşle felan uğraşmıyorum
 
ya sensor olayi sadece sarjdan tasarruf icin siz ole yparsaniz dha cok sarj gider anlamadnz mi
 
hala kapatmya calisiorsnuz

evet tasarrufu sağlıyor ancak gölgen düşse bile ışık sönüyor ve buda ekranı görmeni zorlaştırıyor bence arkadaşlar bundan rahatsız olmuşlardır şahsen bende rahatsızım bu durumdan belki ben tasarruf etmek istemiyorum dimi bu ışık sensörünü açma kapama ayarı konulmalıydı bence
 

birmot

Üye
hala kapatmya calisiorsnuz

sen öyle diyosunda sensör o kadar hassas ki benim çalıştığım depoda sıraya kolidorlar var toptan yedek parça deposu yaklaşık her kolidorda 20 ila 30 tane birer metre arayla filorasan ışıklar var ve ben bu klidorda yürüyüp mesaj yazarken ekran filorasanın altına gelince parlıyor filorasanı geçince kararıyor işte bu yüzden sensör sinir bozucu hale geliyor sürekli yürüdüğümüz için ekran yanıp sönüyor hayal edebildin mi yani bi nevi selektör yapıyo yan sön yan sön
 
birmod senin koydugun modu biliyorum denedim ama bu ekranı %100 parlaklık yapıyor bildigin spot lambası gibi oluyo ekran. Benim verdigim Tweaks ile parlaklığıda ayarlayabiliyorsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...