Orta segmentin size gore en iyileri?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NovaThor

NovaThor

Üye
    Konu Sahibi
Orta segmentin size gore en iyileri?
Arkadaslar orta segmette samsunglar arasinda en iyi 3 telefon sizce hangileri? Kardesime alacaz :D
 


slhtnr

slhtnr

Üye
Galaxy s i9000 ve Galaxy Wonder
 
PriZm

PriZm

Üye
i9000 Namıdeğer Galaxy S :D
 
NovaThor

NovaThor

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy s guzel telefon :D wonder da bir o kadar guzel :thumbup: ben ace 2 kullanicisiyim kardesime de orta segment bir tel alacam galaxy s pek hosuma gitmedi diyor ace 2 alacaktida o da bende var ace 2 farklilik olsun diye almiyor :D sola nasil sizce wonder ile sola ?
 
NovaThor

NovaThor

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar birde bir sorunum var.. Ben ace 2 yi oyun oynamak icin aldim 4 gb hafizasi var ama aldigimda telefon bellegi ile usb bellek var ikiside ayri ayri.. Ben bu mc3 u nasil yuklerim tele birde real racing 2 yi ?? Bu knuda yardimci olursaniz sevinirim. Telefon guzel ama hafiza sorunlu :D resim atacam da daha forumda yeniyim aktif ederlerse sevinirimmm :o
 
samikayaa

samikayaa

Üye
xperia u ace 2 ve galaxy s
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Kesinlikle Galaxy S. Bu telefon üst segment bile sayılabilir hatta :D
 
skywalker06

skywalker06

Üye
galaxy nexus,s3 mini veya galaxy ace 2
 
-Emre

-Emre

Üye
galaxy w ve s3 mini =). xperia u tavsiye etmiyorum
 
Kerim.

Kerim.

Üye
S3mini ve xperia p.aslinda s2de artik orta segmente giriyor sanki:hmmm
 
samikayaa

samikayaa

Üye
dayanıklılık istiyorsan ölümüne xperia go
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Galaxy S. S2 üst segment sayılır şu anki çoğu telefondan daha iyi.
 
blacktalon

blacktalon

Üye
bana da öneri lazım aslında kardesime telefon almayi düşünüyorum 600 lira civari telefon lazim cok ucuk fiyat olmasin gerci cogunu biliyorum fakat kullananlar yazarsa daha iyi olur
 
NovaThor

NovaThor

Üye
    Konu Sahibi
600 liraya galaxy w var sanirim. Guzel telefon diyorlar ;)
 
mtngln

mtngln

Üye
Lg p970 optimus black
 
skywalker06

skywalker06

Üye
600tlye 2.el galaxy ace 2 alırsın az kullanılmış
 

Samet.25

galaxyw
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt