ORJİNALİ TÜRKÇE JAVA MSN : QuickIM Express (ÜSTELİK ÇOK HIZLI)

Kontör konusunda tutarlı biraz diğerli gibi değil her gurcalamamda 2 kontörden fazla almıyor ama bağlanırken proxy hatası veriyor durumunuz çevrimçi falan yazdi
 

New Life

Üye
rock_sever

İsim: emre
Nerden: sakarya
Üyelik: Eyl 2008
Mesajlar: 76
Aldığı Teşekkür: 0
Telefon: nokia 6233​
saol güzel paylaşım