Jus7ice Üye benim babamın vardı televizyonlu olanından annem dizisini seyrederken biz de kendi dizimizi seyrediyorduk :-) Başka işe yaramıyordu ama zamanında çok havalı telefonlardı
benim babamın vardı televizyonlu olanından annem dizisini seyrederken biz de kendi dizimizi seyrediyorduk :-) Başka işe yaramıyordu ama zamanında çok havalı telefonlardı
Rygebin Üye Nirvana92' Alıntı: cidden igrenc telefonlar bu nasi bi tasarim anlayisi arkadas Genişletmek için tıkla ... 6 yıl olmuş normal bence . Gerçi şimdi de berbat ama
Nirvana92' Alıntı: cidden igrenc telefonlar bu nasi bi tasarim anlayisi arkadas Genişletmek için tıkla ... 6 yıl olmuş normal bence . Gerçi şimdi de berbat ama