Beyler banada kulaklık lazım.orıjınal kulaklık superdı.beyaz fileli kablosu vardı.ses güm güm die maşşallah.şimdi bulamıyorum.telcilerde yok,orıjınal dıorlar fakat ses sanki borudan geliyor.nevsehirde bulamıyorum kayseride sordum kımse nokıa shop veya ana bayiinin nerede oldugunu soylemıyor'bızde var abi orıjınal'hesabı yapıorlar.bı fıkrı olan var mı?Bu arada telsim shoplar kapanmadı mı yaww?