technoshark
Üye
Optimus Black Vizyondaki Videosu !
[video=youtube;OGMyJ6hs7Ac]http://www.youtube.com/watch?v=OGMyJ6hs7Ac[/video]
[video=youtube;OtH_x5DlMBE]http://www.youtube.com/watch?v=OtH_x5DlMBE[/video]
Optimus Black Hakkında Türkçe İnceleme Buldum arkadaşlar... Fikirlerinizde yardımcı olur umarım..
[video=youtube;OtH_x5DlMBE]http://www.youtube.com/watch?v=OtH_x5DlMBE[/video]
Optimus Black Hakkında Türkçe İnceleme Buldum arkadaşlar... Fikirlerinizde yardımcı olur umarım..
sanıyom ne kadar hızlı calıstığınıda söylüyor.. Ekranının parlaklığından android 2.2 froyo olmasından vesaire. Herşeyden önce güzel reklam olmuş 
optimus black nova display olayını tünele girdiğinde ortalığı aydınlatarak göstermişler. tasarım olayında kalınlık ve ağırlık bakımından diğer smartphone lardan ne kadar farklı olduğu felan çok iyi işlemişler. ikinci reklam içinde eline sağlık çok aydınlatıcı bi çalışma olmuş ama keşke ön kameranın 2mp olduğuna da değinseymiş 