Optimus black aldım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hayırlı olsun. Madem aldım Optimus Black'i anlatır mısın biraz? Nedir diğer Smartphonelardan farkı Kalitesi, şarj süresi,Nova Display özelliği vs. vs. Almadan önce bir feedback alayım seni bulmuşken
 
normali bu zaten. en azından kaynaklar ve teknomarkette danıştığımız insanlar optimus black hakkında smartphone şarj ömrü için gayet olumlu şeyler söylüyor. muhakkak vardır bi kullanıcı hatası ondan çabuk biter şarj. gerçi ilk günüymüş arkadaşın. zamanla öğrenilir herşey
 

Jetlak

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlı olsun. Madem aldım Optimus Black'i anlatır mısın biraz? Nedir diğer Smartphonelardan farkı Kalitesi, şarj süresi,Nova Display özelliği vs. vs. Almadan önce bir feedback alayım seni bulmuşken

öncelikle telefon 5800 e kıyasla bayağı ince ve hafif ayrıca 4 saat falan oldu şarjdan aldığım şarj dolu hala ve telefon bayağı hızlı işliyor sitelerdeki flashları da direk oynatıyor telefonun kamerasının da beni tatmin ettiğini söyleyebilirim açıkçası
 

Masha

Üye
Hayırlı olsun. Madem aldım Optimus Black'i anlatır mısın biraz? Nedir diğer Smartphonelardan farkı Kalitesi, şarj süresi,Nova Display özelliği vs. vs. Almadan önce bir feedback alayım seni bulmuşken
Optimus black ismi üzerine siyah aldım bende ben en iyi smartphone diyebilirim ekran kalitesi 1 numara hızı oldukça iyi kalitesi zaten tartışılmaz pazar günü şarza taktım şu anda yarısından biraz daha az bazen google marketten ındırdıgım uygulamaları ve oyunları falan oynuyorum ama şarz konusunda dendiği gibi kötülüyormuş aslında değil normal şu anlık nova display özelliği denedim gerçekten çok iyi tatmin olmuş durumdayım neden aldım demiyorum ama zaman göstericek herşeyi he bide sizin tavsiyeleriniz sayesinde aldım memnunum teşekkür ederim
 

hayırlı olsun arkadaşım darısı başımıza diyelim fotoğraf kalitesi felan nasıl, ön kameradanda görüşme yaptıysan bilgi verirmisin ?
 

buket2

Üye
güle güle kullan arkadaşım optimus black'ini...şu ana kadar alıpta memnun kalmayan - özellikle nova display ekrandan - görmedim.
 

Masha

Üye
Nova display gerçekten çok işe yarıyor artık gölgeleme yapmıyorum elimle optimus black yapmış yapacağını ekran kalitesi mükemmel
 

Jetlak

Üye
    Konu Sahibi
ön kamerayı daha denemedim ama 2mp var önde diğer tellerde genelde vga oluyor
 
ben de dun aldim. Nokia c7 den andiroide geçtim en sonunda. Mukemmel bir telefon. Yanliz guncelleme konusunda nokia gibi olmasindan korkuyorum. Annaydi belleydi çok çektik nokiada. Bunda da 2.2, 2.3 gingerbread, froyo filan. Bir de pil konusunda endiselerim var. 2,3 sarj sonra tam randimana ulasir diyorlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...