optimus black 2.3 güncelleme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

carzeyki

Üye
    Konu Sahibi
optimus black 2.3 güncelleme
Arkadaşlar v10 e avrupa rom kullanıyorum şu an itibarıyla güncelleme kontrolü yaptıgımda yükseltmeyi başlat uyarısı alıyorum yükselt dediğimde ekran geliyor ve sonra güncelleme paketi bu model için uygun değildir falan gibi birşeyler diyor.avrupa romu kurdugum için mi acaba.2.3 yayınlandımı ?
 
Merhaba dostum, bugün aldığım duyuma göre güncelleme Ocak ayının 30 unda yayınlanıcakmışş henüz daha çıkmadı
 
Tepkiler: carzeyki
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...