Opera yavaşlıyor mu??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
İlyas abi dediklerini yapıyom opera mini de oluyo ama oupengte olmuyo
 


furkan5800

furkan5800

Üye
lyas abi benim sorunuma çözüm bul
 
place3461

place3461

Üye
Operanin neden aynı sayfayı açtığını çözdüm..eğer bir sayfayı açmış ve geri tuşuna basmışsaniz sayfa güncellenmediği için en son açtığı sayfayı bir daha acar o yüzden geri tuşuna bastıktan sonra operada yenileme tuşları olan kare + 0 a basmalısiniz ki en son açılan sayfayı bir daha açmasın

----------Eklendi @ 21:34:41 ---------- Yazıldı @ 21:32:01 ----------

Ilyas kardeşim avea handlerde avea internet ayarlarını mi kullanmalıyım

----------Eklendi @ 21:39:01 ---------- Yazıldı @ 21:34:41 ----------



Aynen valla bi linke tıklıyorum gidip önceki girdiğim sayfaları açıyor

onu çözdüm ben önceki yazımı oku
 
'h716043'

'h716043'

Üye
avea wap
 
RonnsenBob

RonnsenBob

Üye
yada linkin üstüne gelin. 1 tuşuna basıp yeni sekmede aç deyin.
 

Hasan

Üye
access denied. Diyor bu opera mini sizde de oluyor mu:hmmm
 
AHKE

AHKE

Üye
ewt oluo hasane51 araa bir.bide destek konusundan bi konu acıom gidio obur sayfaları acıo
 
mstf_l

mstf_l

Üye
o operanın hatası her sürümünde var oupente bile :)
 
s10olsun

s10olsun

Üye
webilgili acılmıyor, avea veya oupeng avea s60v5 symbian lazım.teşekkrler şimdiden
 
eren3546

eren3546

Üye
Opera 6.0 deneyin ben cok memnunum
download için uc browser
 
place3461

place3461

Üye
şuan en hızlı olan oupeng 6.60dir
 
pro.engineer

pro.engineer

Üye
evet ya şu site nden açılmıyor
 

ismail010

Üye
hangi site kardeşim
 

kedi k

Üye
arkadaslar bende kullaniyorum ama yavaslama var ama bi de bir sey soylicem operadan sarki video indiriyorum ama oyun pogram indiremiyorum indirmek icin program varmi
 
furkan5800

furkan5800

Üye
kullanım oldukça serverda yoğunluk oluyo server değistir
 

ismail010

Üye
uc browser kullan kardeşim
 

Aykutfire

Üye
opera dairesine şikayet et.
 

Hasan

Üye
şöyle hiç kimsenin kullanmadığı server var mi :ehe
 
ibrother

ibrother

Üye
aykut geldin mi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt