papakudioflu
Emekli Yönetici
-
Konu Sahibi
-
Daha çıkmamış mıydıDaha opera mini bile çıkmayan bir sistemden ne beklenebilir ki?
elbette...ohooo o zamanı bekleyeceğime gider bi androidli telefon alıp keyfime bakarım.
Bunu söylemek için daha çok erken Metin.haksız mıyım abi? Nokia yine hüsrana uğrayacak.
ohooo o zamanı bekleyeceğime gider bi androidli telefon alıp keyfime bakarım.
anlamadığım şu cidden hiç araştırıyor musunuz? Biz burda defalarca dedik ki wp 7 de tarayıcı kısıtlaması var ama wp 8 de bu kısıtlama kaldırıldı ama hala opera gelmedi gelmeyecek diyorsunuz anlamadım gitti.. Sistem bi piyasaya çıksın opera yı bırak daha kendi sistemine sürüm çıkaramayan google chrome bile gelir. Windows 8 ile aynı çekirdekde yazıldı çünkü.
Bu mesajı bi yere kopyalayayım en iyisi baya kullanacağım sanırım.
operayı bilmemde firefox metro arayüzü için tarayıcı geliştiriyor, bence wp8 çıktınsan sonra fazla geçmeden firefox çıkar, belkide aynı zamanda çïkarlar.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?