opera mobile ve mini wp'ye gelebilir

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
opera mobile ve mini wp'ye gelebilir
Rusya opera browser takimi sorumlusu Radim Makaev windowsphonelive.ru sitesine yaptigi aciklamada yeni yayinlanacak olan windowsphone sdk'si destekliyorsa opera mobile ve opera mini tarayicilarini windowsphone icin cikarticaklarini belirtti. Bu işin cok kolay olacagini sanmiyorum umarim kisa zamanda sdk yayinlanir ve sonuclari gormeye başlariz.
 

Metin MF

Üye
Daha çıkmamış mıydı Daha opera mini bile çıkmayan bir sistemden ne beklenebilir ki?
 

SkyLaBTR

Üye
Yeni ve gelişmekte olan bir sistem olduğundan olabilir mi??
 

Metin MF

Üye
ohooo o zamanı bekleyeceğime gider bi androidli telefon alıp keyfime bakarım.
 

Metin MF

Üye
haksız değil miyim abi? Nokia yine hüsrana uğrayacak.
 
Tepkiler: OttomaN TigeR
Metin Opera'nın olmayışının sebebi iPhone ile aynı.
 
Hele bir WP8'i elimize alalım da, opera falan kolay iş
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
aynen pcdekinden portlanır zaten.
 

SheFy

Üye
pc deki portlanmasi daha iyi olabilir. ayrica pcde de bence en iyisi opera. cok rhat ve hizli
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
anlamadığım şu cidden hiç araştırıyor musunuz? Biz burda defalarca dedik ki wp 7 de tarayıcı kısıtlaması var ama wp 8 de bu kısıtlama kaldırıldı ama hala opera gelmedi gelmeyecek diyorsunuz anlamadım gitti.. Sistem bi piyasaya çıksın opera yı bırak daha kendi sistemine sürüm çıkaramayan google chrome bile gelir. Windows 8 ile aynı çekirdekde yazıldı çünkü.

Bu mesajı bi yere kopyalayayım en iyisi baya kullanacağım sanırım.
 

SkyLaBTR

Üye

kopyalaman iyi olur... Hem defalarca anlatmak için uğraşmazsın... Hemen paste
 

ecel54

Üye
operayı bilmemde firefox metro arayüzü için tarayıcı geliştiriyor, bence wp8 çıktınsan sonra fazla geçmeden firefox çıkar, belkide aynı zamanda çïkarlar.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
operayı bilmemde firefox metro arayüzü için tarayıcı geliştiriyor, bence wp8 çıktınsan sonra fazla geçmeden firefox çıkar, belkide aynı zamanda çïkarlar.

metro arayuzlu firefox tanitildi sanirsam. Gecenlerde oyle bir haber gormuştum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...