Opera mobile ile ilgili bir sorum var arkadaşlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yaren_dede

yaren_dede

Üye
    Konu Sahibi
Opera mobile ile ilgili bir sorum var arkadaşlar
operanın arama kısmını değiştiremiyormuyuz mesela bing filan yapamıyormuyuz belki bir yolu vardır
bugün biraz kurcaladim ama olmadı, büyük ihtimalde olmazda burda hiç ummadığım şeylere bile çözüm bulan arkadaşlar çıkıyor belki bununda bir çözümü vardır
 


asigsasi

asigsasi

Üye
kendin bing arama motorunu hızlı erişime ekleyebilirsin
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
    Konu Sahibi
onu biliyorum zaten o ayrı birşey benim sorum farklı neyse kafama takıldı sadece hepsi aynı işi görüyor zaten
 
tron45

tron45

Üye
hızlı erişime ekle bence ... yerimileride olur bende yer i mlerinde kayıtlı siteler var hemen giriyorum
 
projectmaximo

projectmaximo

Üye
bing'in sayfasını aç.arama sözcüğünü yazdığın kutunun üzerine parmağını basılı tut.çıkan seçeneklerde arama motoru ekle olacak.onu seç.işte bu kadar:)
sadece arama motorları değil arama seçeneği olan sitelerden bazıları da bu özelliği destekliyor.mesela ekşisözlük.
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
    Konu Sahibi
bing'in sayfasını aç.arama sözcüğünü yazdığın kutunun üzerine parmağını basılı tut.çıkan seçeneklerde arama motoru ekle olacak.onu seç.işte bu kadar:)
sadece arama motorları değil arama seçeneği olan sitelerden bazıları da bu özelliği destekliyor.mesela ekşisözlük.

teşekkürler kardeşim sağol bilgi için
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
yapması basit sag üst köşedeki google bölümüne tıkla klavye acılıp adres cubugu genişliyor google amblemine tıkla istedigin orda kardeşim
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
    Konu Sahibi
yapması basit sag üst köşedeki google bölümüne tıkla klavye acılıp adres cubugu genişliyor google amblemine tıkla istedigin orda kardeşim

yok kardeşim o değiştirmek için, ben eklemek için sormuştum sağolsun yemseaslan arkadaşımız cevaplamis
 

Maxi -28-

Üye
bing'in sayfasını aç.arama sözcüğünü yazdığın kutunun üzerine parmağını basılı tut.çıkan seçeneklerde arama motoru ekle olacak.onu seç.işte bu kadar:)
sadece arama motorları değil arama seçeneği olan sitelerden bazıları da bu özelliği destekliyor.mesela ekşisözlük.

teşekkürler :) bende translateyi eklemek istiyodum dedğni yaptm oldu
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
benim de bi sorunum var, yeni konu açıp kirlilik yaratmak istemem. Dün format attım telefona opera 12 ve opera mini next i yükledim fakat bi türlü bağlantı kuramıyor, bağlantı açık 3g bağlantısı da kuruluyor ama sayfa açmıyor ve bağlantı hatası veriyor, normal telefonun kendi tarayıcısı bağlanıyor bi sorun yok hatta bu mesajı telefondan yazıyorum, diğer internet uygulamaları da internete bağlanıyor ama operalar da sorun var, programı kaldırıp yeniden kur önerisinden başka bir çare bilen varsa şimdiden teşekkür ederim...
 
asigsasi

asigsasi

Üye
opera nın kendi ayarlarından bağlantı ayarlarına baktınmı
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
benim de bi sorunum var, yeni konu açıp kirlilik yaratmak istemem. Dün format attım telefona opera 12 ve opera mini next i yükledim fakat bi türlü bağlantı kuramıyor, bağlantı açık 3g bağlantısı da kuruluyor ama sayfa açmıyor ve bağlantı hatası veriyor, normal telefonun kendi tarayıcısı bağlanıyor bi sorun yok hatta bu mesajı telefondan yazıyorum, diğer internet uygulamaları da internete bağlanıyor ama operalar da sorun var, programı kaldırıp yeniden kur önerisinden başka bir çare bilen varsa şimdiden teşekkür ederim...

şebeke internetınımı kullanıyorsun?
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
evet şebeke internetini kullanıyom, ama aynı bağlantı ile kendi browserinde sorun çıkmıyor bağlanıyor yani, operanın bağlantı ayarlarında da sorun yok avea interneti seçiyorum öyle bağlanıyorum ona ona rağmen açılmıyor sayfalar hata veriyor, yani internet şebeke bağlantısı kuruluyor üst bar'da bağlantı simgesi görünüyor etkin yani, ama ona rağmen bağlanamıyor sitelere, sanki net bağlantısı yokmuş gibi hata veriyor...
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
    Konu Sahibi
bende geçen gün dışarda wlan bağlantısı kullandım bağlantı olmasına rağmen bağlantı yokmuş gibi devamlı hata veriyordu
evdeki wlan sorunsuz ama
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
evet şebeke internetini kullanıyom, ama aynı bağlantı ile kendi browserinde sorun çıkmıyor bağlanıyor yani, operanın bağlantı ayarlarında da sorun yok avea interneti seçiyorum öyle bağlanıyorum ona ona rağmen açılmıyor sayfalar hata veriyor, yani internet şebeke bağlantısı kuruluyor üst bar'da bağlantı simgesi görünüyor etkin yani, ama ona rağmen bağlanamıyor sitelere, sanki net bağlantısı yokmuş gibi hata veriyor...

sıstem ayarlarını sec bağlantı olarak ve iletişim kuralını http socket olarak dene
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt