Opera mobile 2 kere yuklemek

Hami-Bey

Üye
    Konu Sahibi
Opera mobile 2 kere yuklemek
Arkadaslar opera mobile 12 ve opera mobile 10.50 surumunu yuklemek ıstıyorum 2 sini aynı anda ama bırbırıne cakısmayacak nasıl yapabılırım
 

Akıncı

Üye
nasıl olacak yeni sürümü yüklediğin an eskisi kalmaz
 
Arkadaslar opera mobile 12 ve opera mobile 10.50 surumunu yuklemek ıstıyorum 2 sini aynı anda ama bırbırıne cakısmayacak nasıl yapabılırım
Normal Yükle Çakışmaz Normal derken Birini Hafıza Kartına Diğerini Depo diskine yükle ..
 
sisi açıp adını değiştirip tekrar paketleyip yuklersen çalışır belki ayrı ayrı
 

Hami-Bey

Üye
    Konu Sahibi
Normal Yükle Çakışmaz Normal derken Birini Hafıza Kartına Diğerini Depo diskine yükle ..
telefon bı c var bıde depo dıskı var nasıl olacakkı o

- - - Eklendi - - -

sisi açıp adını değiştirip tekrar paketleyip yuklersen çalışır belki ayrı ayrı
o denedım ama sonuc basarısız

- - - Eklendi - - -

nasıl olacak yeni sürümü yüklediğin an eskisi kalmaz
sorunda orada baslıyo işte
 

Akıncı

Üye
ne gerek var mobile+mobile yerine mobile+mini yapsan nolur
 
Bi tane program bul kullanmadığın. Siscontents le aç. içindeki dosyaları sil. ve opera 10.5 in dosyalarını içine at. paketle.

Bu uzun geldiyse UID sini değiştirmeyi dene. Kullanmadıgın bi programın UıDsini opera 10.5 e yaz.

Aynı hafızaya kurulurmu bilmiyorum ama sen yinede farklı hafızalara yüklemeyi dene.

Bi dene bunları 1. Yöntemle ben 2 tane rom patcher yukledim dün akşam.
 

Hami-Bey

Üye
    Konu Sahibi
ne gerek var mobile+mobile yerine mobile+mini yapsan nolur
TURKCELL'ın cok gıcık facebook paketlerı var kı opera 12 de normal paket yıyo diger opera surumunde ıse facebook paketı o cok sorun oluyo

- - - Eklendi - - -



deniyorum hemen sonucu yazarım hemen
 

Akıncı

Üye
sen diğer çözümleri dene bakalım
 

Emrgncy

Üye
ikisini birlikte yükleyemezsin, dosyalar çakışır...

ayrıca v5 bir mobile i zor kaldırıyor, sen aynı anda iki mobile i nasıl çalıştırmayı düşünüyorsun
 

Hami-Bey

Üye
    Konu Sahibi
ikisini birlikte yükleyemezsin, dosyalar çakışır...

ayrıca v5 bir mobile i zor kaldırıyor, sen aynı anda iki mobile i nasıl çalıştırmayı düşünüyorsun
yanls anlasıldım galıba 2sini aynı anda calıstırmıcan gunduzlerı opera mobıle 10 u aksamları eve gelınce opera 12 kullanıcam cunku opera 12 de facebook paketını kullanamıyorum cok tuhaf ama

- - - Eklendi - - -

güncellestırme hatası verıyo
 

Emrgncy

Üye

Boşa uğraşıyorsun...
 
uid değiştirmek lazım uzun iş
 
uid değiştirsende olacağını sanmıyorum. Uygulama içinde aynı isme sahip ve aynı yolu kullanan dosyalar varsa yine sorun oluşacak ve yüklenmeyecek
 

Hami-Bey

Üye
    Konu Sahibi
isim çok zor desenize