Opera Mini 4(Stabil Sürüm)

    Konu Sahibi
Opera Mini 4(Stabil Sürüm)
Opera Mini en iyi mobil internet tarayıcılarından biridir.Bu sürümü 3 beta sürümünden sonra gelen stabil sürümüdür.Opera Mini telefonlarınızın standart tarayıcılarından daha az veriyi internetten indirerek faturanızın kabarmasını engelliyor.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: mcetcet
paylaşım için sağol ama stabil derken ne anlama geliyor
 
    Konu Sahibi
kullanılabilir hatasıza yakın sürüm yani.
 
sağlam bişeye benziyo.tşkler üstat emeğine sağlık
 

mekanci

Üye
TEŞEKKÜRLER ELBET SENDE ADAM OLUCAN
 

antalyax

Üye
opera ücretlimi ücretsizmi arkadaşlar
 
    Konu Sahibi
ücretsiz arkadaşım tabi yanlış anlaşılmasın sadece program ücretsiz kullanırken operatörünüze ücret ödüyorsunuuz
 

mustizm

Üye
güzel bir uygulama teşekkürler
 

saviola

Üye
Bende var opera arkadaşlar ama 30 gün deneme sürümü diyor,ücretli yani.***** arıyorum.Eğer bulamazsak silip bunu yükleriz.
 
e50 de denedim. çektiği veri telin orjinal browseri ile yarı yarıya farkediyor
 

yakinemu

Üye
tesekkur ederim. umarım kullanışlıdır. ilk defa symbian tel aldım. Sonumuz hayır olaP... bu siteyi bayağa kullacağa benziyorum
 
Saol kardeşm.N73 V4 Kullanıyorum ve sorunsuz çalıştı.Herkese Tavsiye Ederim.
 

osezer10

Üye
teşekkürler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

GaGgle

Üye
Yükledim henüz deniyemedim teşekkürler ..