sağolasın arkadaşım ben programı yükledim fakat bunu nasıl çalışır hale getiricem onu bilmiyorum.n 73 var bende biraz acemisiyiz bu işlerin,program şu an notebookumda duruyo usb ile telefona atıtorum ama görmüyo programı telefon.bide .sis dosyası bu galiba tel nasıl çalıştırcak bunu? baştan bi anlatabilirisin nasıl bu programı notebooktan mobile atıp çalıştırcamı,çok sağol şimdiden arkadaşım...
1. sistem dosyalarını erişmek için gerekli işlemleri yapın
2. X-plore ile c:\sys\bin\ içerisine gelin (opera hafıza kartına yüklü ise c yazan yeri e olarak düşünün)
3. "OpEcomPlugin.dll" dosyasını bulun ve silin
4. Opera 8.65 artık son firmware sürümü ile kapanmadan çalışacaktır.