Opera.Browser.v8.65 full turkce

hereford

Üye
sağolasın arkadaşım ben programı yükledim fakat bunu nasıl çalışır hale getiricem onu bilmiyorum.n 73 var bende biraz acemisiyiz bu işlerin,program şu an notebookumda duruyo usb ile telefona atıtorum ama görmüyo programı telefon.bide .sis dosyası bu galiba tel nasıl çalıştırcak bunu? baştan bi anlatabilirisin nasıl bu programı notebooktan mobile atıp çalıştırcamı,çok sağol şimdiden arkadaşım...
 
karta atınca porgramı dosya yöneticisi ile aç kur

ayrıca program kendi kendine kapanıyorsa;

1. sistem dosyalarını erişmek için gerekli işlemleri yapın
2. X-plore ile c:\sys\bin\ içerisine gelin (opera hafıza kartına yüklü ise c yazan yeri e olarak düşünün)
3. "OpEcomPlugin.dll" dosyasını bulun ve silin
4. Opera 8.65 artık son firmware sürümü ile kapanmadan çalışacaktır.
 

pallik

Üye
[ı]sağol[/ı] ...emeğine sağlık... teşekkürler
 

ibdeer

Üye
arkadaslar bana bu opera hakkında biraz bilgi verirseniz sevinirim kontör durumu fln ?
 

Thales

Üye
Çok Teşekkür ederim Dostum Var ol
 
Yardim edin opera 8.65 n70 yuklenmiyor neden kac kez yukluyordum oluyordu simdi olmuyor ancak esgi opera v.6.2 oluyor
 

metboy38

Üye
eyvallah kades cok güzel eline saglık
 

rwo

Üye
dostum çok teşekkürler indiriyorum şimdik eline sağlık
 

djrapcix

Üye
ben yükledim denme sürümü diyo full yapmak için kayıt yapın diyo ordada kayıt anahtarı istiyo yardım ederseniz sevinirim
 

Staind

Üye
kayıt anahtarı diyo varmı cözümü 30 gün deneme diyo...
 

maxibrk

Üye
Sağol abi. Ama bi sayfaya girince sayfada ne var ne yok kaydediyor telefona..