Opera 12 çok donuyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cemoko19

Üye
    Konu Sahibi
Opera 12 çok donuyor
Başlıkta belirttiğim gibi donma çok ne yapmam lazım ?
 

Emrgncy

Üye
Opera mobillerin klasik sorunu kardeş, daha stabil çalışan istiyorsan mini kullan...
 

MaxipmaN

Üye
bende de var mobileyi indirme için kullanıyorum gezinti için mini next
 

asigsasi

Üye
geçmişi sildiğin zaman rahatlıyor
 

.Murat.

Üye
nokia,nın bize atmış olduğu bir kazık sanırım bu doğru dürüst çalışmıyor nokialarda
 

MaxipmaN

Üye
nokia bize her yönden kazık attı
 

.Murat.

Üye
samsung bana uygun bir telefon yaptığında bende nokia,ya kazık atacağım
 

cemoko19

Üye
    Konu Sahibi
Mini next çok iyi ama operanın işlevi daha fazla :S
 
opera 12 demişsin ama mobile mı mini mi hangisi olduğunu belirtmemişsin? ve donma derken nasıl bir donma? takılıp işlev yapmaması mı yoksa sayfaları kaydırırken arada hafif duraksaması mı?
 
tamam Şimdi oldu Ben opera mobilde donma sorunu yaşamıyorum ama arkadaş hala belirtmemiş küçük takılmalar mi yoksa kullanım esnasında işlevi yitirme mi donmadan kastı
 

asigsasi

Üye
tamam Şimdi oldu Ben opera mobilde donma sorunu yaşamıyorum ama arkadaş hala belirtmemiş küçük takılmalar mi yoksa kullanım esnasında işlevi yitirme mi donmadan kastı

kullansan bilirdin opera da gezerken sık sık program donuyor 3-5 saniye felan ben gecmişi siliyorum az rahatlıyor
 
arkadaşım aynı sorun bendede var. Mİniyi kur ayarlarda ana sayfa diye bi özellik var onu kaldır al sana opera 12.
 


kullansan bilirdin opera da gezerken sık sık program donuyor 3-5 saniye felan ben gecmişi siliyorum az rahatlıyor

telefonu ilk aldığımdan beri opera mobile kullanırım hiçbir şekilde donma sorunu yaşamadım.

cache'yi e hafızasına alın opera:config yazıp adres çubuğundan. donma vs kalmaz
 

asigsasi

Üye
telefonu ilk aldığımdan beri opera mobile kullanırım hiçbir şekilde donma sorunu yaşamadım.

cache'yi e hafızasına alın opera:config yazıp adres çubuğundan. donma vs kalmaz

ben şu an 22.58 sürümünü kullanıyorum çok daha iyi 11.50 bende çok sıkıntı yaşıyordum şimdi no problem
 
opera 12 demişsin ama mobile mı mini mi hangisi olduğunu belirtmemişsin? ve donma derken nasıl bir donma? takılıp işlev yapmaması mı yoksa sayfaları kaydırırken arada hafif duraksaması mı?

Opera mininin 12'si yok! Arkadaş Opera mobile 12'yi kastetmiş + donma derken de Opera Mobile 12'de genel olan (Nokia cihazlarda) sürekli kasması takılması ve de kısım kısım donmasını kastetmiş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...