anılbaran
Üye
-
Konu Sahibi
-
rica ederim abi 2 yıl önceki halin derkenteşekkürler Anılım sende 2 yıl önceki beni görüyorum harbi he
azim kararlılık çaba falan işte olumlu yönde yanirica ederim abi 2 yıl önceki halin derkendosyayı eklenti olarak ekleseydin iyidi
rıca ederımteşekkürler kardeşim
vayy be kendimi sevmeye başladım eklenti olarak ekledigin ve azim li kararlı oldugumu oldugumu söyledigin için teşekkürlerazim kararlılık çaba falan işte olumlu yönde yanitamam ekliyorum
rıca ederım konuda yazıyo zaten dostumÇokdeğişiklikler nedir?
Sağol...
teşekkürler anıl
önemli degilteşekkürler
eyvallah kardeşim.güzel.tşkkr ettim.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?