milagros_zuzu
Üye
-
Konu Sahibi
-
Bizim kadar yoktur dil merakı olup bir dili adam gibi konuşamayan millet.
Nadir çıkar şakır şakır dil konuşan, çıksa da ya yurtdışında vakit geçirmiştir ya da falan filan.
Tamam, anladık kozmopolit bir şehir İstanbul, her dil olacak elbet.
E ne de olsa Osmanlı'nın başkenti,
multi-kulti'nin eşiğiymiş vakti zamanında buralar.
7 dil birden konuşulurmuş sokaklarda.
Ama yine de önce Türkçe vermek lazım mesajı,
zaten turist Kapalıçarşı'da ya da Ayasofya'da.
Yazmaz isen Türkçe düzeltir bizim
'Street Artist' ler anında.
Türkçeye cevrilmiş
n:
süper tespit
Ya Canım Kardeşim..Sağol Varol da Bela Mısın Ya..
Bak geliyor şimdi Şahan ifadesi!..
Hiç kullanmadım biliyorsun forumda, ama ilk sana geliyor he!..
İyilik de yaramıyor.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?