Opeening soon :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Opeening soon :)
Bizim kadar yoktur dil merakı olup bir dili adam gibi konuşamayan millet.
Nadir çıkar şakır şakır dil konuşan, çıksa da ya yurtdışında vakit
geçirmiştir ya da falan filan. Tamam, anladık kozmopolit bir şehir
İstanbul, her dil olacak elbet. E ne de olsa Osmanlı'nın başkenti,
multi-kulti'nin eşiğiymiş vakti zamanında buralar. 7 dil birden konuşulurmuş
sokaklarda. Ama yine de önce Türkçe vermek lazım mesajı, zaten turist
Kapalıçarşı'da ya da Ayasofya'da. Yazmaz isen Türkçe düzeltir bizim 'Street
Artist' ler anında.




 



Milagros_Zuzu Arkadaşımın Mizah-Eğlence-Fıkra Bölümünde Açtığı Bir Konu Çok Hoşuma Gitti..
Konu Dışı Bölümü Takılanları da Görsün İstedim..

Teşekkür Ederim Street Artistler..
Teşekkür Ederim Nazcım..

 

Praetor

Emekli Yönetici
Güzel konu teşekkürler zuzu!..

Ama arkadaşlar aynı konuyu forumun farklı yerlerine açarsak olmaz ki, herkesler de görsün diye
Site hakkında, pc-genel, Atatürkçülük- Maxi kadın, hukuk bölümünde falan...

Ama sizin hatrınız için taşındı yazısını orada bıraktım.
Konu dışından tıklayanlar buraya gelebilsin diye
 
Ya Canım Kardeşim..Sağol Varol da Bela Mısın Ya..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...