Öpeceksen Öp Leynn

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Öpeceksen Öp Leynn

delikanlı sewgilisini aksam ewe bırakır.ewin öünde masum bir fısıltıdan sonra bir elini duwara koyarak.

--beni öpermisin'''der.
--delimisin ewin önünde annemler görür.
--nolcak canım bu saatde kim görücek,ne olur seni cok sewiyorum.
--bende seni ama olmaz.


Erkek sürekli ısrar etmeye dewam eder.Bi ara aniden merdiwenlerin ışığı yanar we kızın kücük kız kardeşi belirir.

Küçük kız:''Babam diyorki öpecekse öpsün,gerekirse ben öpecekmişim,oda olmazsa kendisi gelecekmiş ama o insan oğlu insana söyle elini diyafon düğmesinden ceksin dedi''
 
Tepkiler: PCKopaT™ ve Dawn

Nadir

Emekli Yönetici
yorumsuz...
 

zalim24

Üye
çok komik paylaşım için sağol
 

batugg

Üye
cok guzel ellerıne saglıkk
 
güzel eline sağlık..
(afiyet olsun deme)
 

Laz¥

Üye
Güzelmiş Eline sağlık ( banada deme )
 

anl_tr

Emekli Yönetici
biliyodum ama sen biraz fıkrayı yumuşatmıssın normalde kızın babsı daha çok sinirleniyor ve farklı şeyler diyor.
Paylaşım için teşekkürler
 

Candy

Üye
Diyafon düğmesi aşağıda olmaz ki... Çocuk nasıl aşağıda kapıda basmış ?
 
    Konu Sahibi
cok guzel ellerıne saglıkk
Teşekkürler. Afiyet Olsun.
güzel eline sağlık..
(afiyet olsun deme)
Diyorum Afiyet Olsun Arkadaşım.
Güzelmiş Eline sağlık ( banada deme )
Dedım Bile . .
Afiyet Olsun.
biliyodum ama sen biraz fıkrayı yumuşatmıssın normalde kızın babsı daha çok sinirleniyor ve farklı şeyler diyor.
Paylaşım için teşekkürler
Bilmiyorum Sen Ekle O Zaman.
Diyafon düğmesi aşağıda olmaz ki... Çocuk nasıl aşağıda kapıda basmış ?
Enteresan Değil Mi ?
 
Heyt be, Burcu'ya bak.. Zekileri severim eee mantıklı değil mi Melek hanım Tesekkürler...
 

Dawn

Emekli Yönetici
komikti saoll
 
bılıyodum bu fıkrayı ama bıraz daha kabaydı benm bıldıgım fıkra bu daha kıbarlasmıs halı
 

Laz¥

Üye
Teşekkürler olarak değiştirecektim ama alıntı yapmışsın birkere
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...