fravun12
Üye
opda dan sertifika almayn nedenmi
sebeb su basimdan söle bi olay geçti teli sıfır almştm 5800 tel opdadan sertifka aldım 2 ay sonra iem linz kayt dışı dye msj geldi ama allahtan tel arzalanmştı ve bende servşe vermstm tabi yne allahtan yeni tel vermslerdi bana bu telede asla sertifka almayı düşvnmyorum tşkkr edn bunca blgden sonra iyi gunler
) kullanıyorum.