opda dan sertifika almayn nedenmi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
fravun12

fravun12

Üye
    Konu Sahibi
opda dan sertifika almayn nedenmi
sebeb su basimdan söle bi olay geçti teli sıfır almştm 5800 tel opdadan sertifka aldım 2 ay sonra iem linz kayt dışı dye msj geldi ama allahtan tel arzalanmştı ve bende servşe vermstm tabi yne allahtan yeni tel vermslerdi bana bu telede asla sertifka almayı düşvnmyorum tşkkr edn bunca blgden sonra iyi gunler
 


celibar

celibar

Üye
ben ise 1 yıl önce imeimle sertifika aldım ve şuana kadar sorunsuz (maşaallah nazar değmesin :D) kullanıyorum.
 
omerynd

omerynd

Üye
Bende 1 senedir sorunsuz kullanıyorum çok şükür. Ama tabiiki çok da güvenli değil elin çinlisine vermek imei yi
 
wildtiger223

wildtiger223

Üye
oraya baska bi telin imei sini versek kendi telimize sertifika alabilirmiyiz?
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
benimde 6aydır çok şükür birşey olmadı.forumda 2 hatta 3 senedir kullanan arkadaşlarımız var onlarda da saglam.(zaten ben bu teli 1 veya 2 sene daha kullanacagım.)
 

serkaN70

Üye
sertifikamı opda dan aldım tel 5800 ve 5 aydır hiç bisey olmadı cok sükür
 

bloccer06

Üye
Arkdaşaım Nokia nın Taktığı çiplerde klonlamak imkansız... Eğer bana inaNmıyorsan ara nokia müşteri hizmetlerini öğren... Cahil Cahil konuşma.... 3310 mu arkadaş bu
 
jeki01

jeki01

Üye
2 seneden beri 5 telefona sertifika aldim bu siteden, hic sorun cikmadi.

Yurt disinda da, Turkiye de de.
 

karacalan

Üye
Sorun yok bende de .Sertifika yi

--------------- Ekleme ---------------

Şu ana kadar Sorun yok bende de .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt