önerilerinize ihtiyacım var

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
önerilerinize ihtiyacım var
arkadaşlar telefln alacagım bütcem 1300 tl civarı .
Ne önerirsiniz ?
Şuan için lumia 800 çok çarpıcı geldi . Açıklamasıyla beraber hangi telefonu önerdiğnizi yazabilirsiniz
 
Yurtdışından lumia900 alabilirsin 1300 tl ye.
 
Beklersen Lumia 800 alabilirsin, temiz bulabilirsen 2. el Galaxy SII'de olur.
 
yurt dışında akrabam yokki malesef

- - - Eklendi - - -



2. El istemiyorum galaxy kafama yatarsa 100 lira daha ekleyip sıfırını bulurum

Galaxy'de iyidir ikisi arasında seçim yapacaksan isteklerini belilrle ona göre hangisi daha uygun söyleyelim
 
Sahibinden.com da falan 0 Lumia900 ler var bakabilirsin. Ne zaman alacaksın telefonu?
 
Samsung Galaxy SII 'yi incele derim kardeşim bende SII almayı düşünüyorum uzun zamadır ama bir türlü kısmet olmadı
 
    Konu Sahibi
ben yurtdışından getirtecem ama temmuz ortası gibi falan anca sanırım dayımla konuşmam lazım acelen yoksa bekle derim.
 
    Konu Sahibi


Galaxy'de iyidir ikisi arasında seçim yapacaksan isteklerini belilrle ona göre hangisi daha uygun söyleyelim

sadece ikisi değil dilediğiniz tüm lelefonları yazabilirsiniz . Benim istediklerim şunlar ; sık müzik dinlerim sabahtan akşama kadar netteyim. Arada bir oyun oynarım. Şarz problemi çekmesini istemiyorum. Kamerayı sık kullanırım. Cihazımın önünün açık olmasını istiyorum birde sosyal ağlara takılırım
 

İnternet - sosyal ağlar konusunda Nokia ve Microsof Wp'li Lumialar ile şuanın en iyileri bence.Kamera'sı Carl Zeiss lensi ile gayet iyi ama müzik performansı nasıl bilemiyorum.Önceki Nokia telefonlarımdan kötü olmadığını söyleyebilirim.Zaten çok iyi bir kulaklığınız yoksa aralarında çok uçurum olmayacaktır müzik performansı konusunda.Şarj olarak her akıllı telefonda olan problem Nokia telefonlar da da var.Sıkı kullanımda günlük az kullanımda ise 2 günde bir şarj isteyebilir.Oyun olarak Android market ya da App Store kadar gelişmiş olmasa da çok hızlı gelişiyor (Günlük 300 uygulama kadar) ve bunlar Microsoft'un başarılı politikası sayesinde çar çöp değil.Microsoftun yaptığı büyük destekler ile hızla artıyor oyun - uygulama sayısı.

Senin önerdiklerinin çoğu için Lumia'lar başarılı fakat oyun konusunu bilemeyeceğim.Sen karar ver artık bence kararın SII ile Lumia 900 arasında olmalı.
 
    Konu Sahibi
söylediklerin gayet tatmin edici oyun konusunda ise mikrosoft ea games ile anlaştı ve 20 yeni oyun gelicekmiş .lumia 900 ülkemize 1500 civarı gelicek ama ben okadar çıkamam ki ;(
 
Hocam bence S2 ye bakmalısın onu bekle biraz daha düşer kampanya felan bekle S2 al oyun internet tasarım aldığı ödüller beni al diye bağırıyor
 
söylediklerin gayet tatmin edici oyun konusunda ise mikrosoft ea games ile anlaştı ve 20 yeni oyun gelicekmiş .lumia 900 ülkemize 1500 civarı gelicek ama ben okadar çıkamam ki ;(

Oyun iyi olur ama Android'te daha çok oyun olacağı kesin.Bence Galaxy SII'yi de incele hemen karar verme sonuçta telefon sık sık değiştirilen bir şey değil incelemek gerekiyor.

Hocam bence S2 ye bakmalısın onu bekle biraz daha düşer kampanya felan bekle S2 al oyun internet tasarım aldığı ödüller beni al diye bağırıyor

Hocam SII iyi telefon ama internet ve sosyal ağlar konusunda Microsof'un başarısı belli Tasarım olarak zaten Lumia ile kıyaslamıyoruz inşallah.
 
    Konu Sahibi
Hocam bence S2 ye bakmalısın onu bekle biraz daha düşer kampanya felan bekle S2 al oyun internet tasarım aldığı ödüller beni al diye bağırıyor

s2 de çok güzel telefon ama tasarımını bir türlü kabullenemiyorum ben
 
Yok hocam hiç bir telefonla kıyaslamadım aslında merak ediyorum bende Lumia serisini herkes harika diyor kullanmak isterdim nasıl bir telefon biraz anlatır mısın üstad

- - - Eklendi - - -

s2 de çok güzel telefon ama tasarımını bir türlü kabullenemiyorum ben
Tasarımı iyidir hocam niye beğenmedin ki yaw ? Nokia N9 a bak o zaman o da iyidir
 

doctorrr

Üye
ali ustayla irtibata geç istersen
 
Tepkiler: Niizuma.Eiji
    Konu Sahibi
ya zaten babamda note var hemen hemen s2 ile aynı sayılır(boyutlar haric)
beğeniyorum cihazı zaten ama elime bir lumia almadan almak şstemem açıkçası
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...