öneride bulunabilir misiniz acepp???

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
öneride bulunabilir misiniz acepp???
arkadaşlar 2. el android telefon almayı düşünüyorum ama öğrenci olduğum için maddi olanağım pek yok. şöyle iyi fiyattan 2. el android önerebilr misiniz? şimdiden teşekkürler
 

klongs

Üye
galaxy s
 
Tepkiler: hasocanxD
    Konu Sahibi
arkadaşlar bu i900 nasıl sizce
 
    Konu Sahibi
w ww.telpa.com.tr/Samsung/Cep-Telefonu/ i900 WİNDOWS MOBİLE DİYO AMA
 
android diyorsun windows mobile'a geçiş yapıyrsun bence lg optimus black alabilirsin.
 
Tepkiler: hasocanxD
İstersen sana ikinci el temiz bulabilirim çevremden
 
tamamdır sen bi araştır ona göre uygun fiyat yaparız :P
 

[ENGİN]

Üye
arkadaşlar 2. el android telefon almayı düşünüyorum ama öğrenci olduğum için maddi olanağım pek yok. şöyle iyi fiyattan 2. el android önerebilr misiniz? şimdiden teşekkürler

bütçeni yazsaydın iyiydi arkadaşım daha sağlıklı olurdu
 
Tepkiler: hasocanxD
    Konu Sahibi
siz önerilerinizi 2. El telefonlara göre 500 tl yi geçmeyecek şekilde yapın
 
    Konu Sahibi
optimus black nasıl sizce neo oldukça güzel de
 
İkiside güzel hangisini beğenirsen zevkine hangisi uyarsa
 

[ENGİN]

Üye
oda iyidir ama 2.eli ne kadardır bilemem
 
    Konu Sahibi
fiyat olarak hemen hemen aynı ikisi de galiba neo v olur tercihim. Teşekkür ettim yardımlarınız için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...