Buğra
Admin
-
Konu Sahibi
-
Note 5 i kullan diğer telefonlar şuan için oyuncakmış gibi geliyorBurada cihazı bilen yok tepkiler olur tabi,
bu cihazı alabilmek için nasıl bir savaş veriliyor yoksa bu şekilde seçenekler olurmu
Cihazı görmek değil sadece bir kere kullanın farkı anlayacaksınız.
Cihaza haksızlık yapmayalımNote 5 i kullan diğer telefonlar şuan için oyuncakmış gibi geliyor
Sadece ucuz olması ile ünlü oneplus 2 yi almam
yok canımOne plus 2 de güzel cihaz ama 200mhz hız düşmüş haliydi galiba snap810un
Çıkmaz,Türkiye'de satışa çıkar derdim ama çıkmaz.
Kesinlikle katılıyorum. Öyle kişiler var ki Note 5'ten memnun olmaz, LG G3'ten memnun olur. Zevk meselesidir bu. Firma reklamını yapıyor. Tüm dünyadaki mevzubahis Samsung cihazı kullanıcıları bir hayli yüksek. Elbette bu kullanıcıların arasından telefonunu OnePlus 2 ile değiştirmek isteyen en az 100 kişi vardır ki kampanyaya 50 kişi katılabilirmiş. Adını duyurmak açısından iyi bir reklam stratejisi yapmışlar.Piyasa da yaptığı cihazlar ile parsayı toplayan Samsung olunca iyi bir strateji diyebilirim. Samsung değişilir değişilmez orası önemli değil benim açımdan. Burada One Plus firması kendi reklamını Samsung gibi büyük bir firmanın sırtından yapması ve böyle bir strateji geliştirmesi reklam ve tanıtım açısından oldukça dikkat çekici ve başarılı diyebilirim.
Bu dediklerine inanan kaç kişi varNote 3 veya s5 olsa idi mantıklı olurdu ama
Sanırım oneplus kendini baya büyük görüyor
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?