Önemlii !! Gir Denee

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kavutlar

Üye
    Konu Sahibi
Önemlii !! Gir Denee
ben geçen günü oturuyodum birden aklıma iki tuşa basmak istedim ve süper oldu!

Ama bastıktan sonra dönüp mutlaka yorum yapın (bence yapamassınız )

ssizde deneyin işte tuşlar : ctrl + W


Tıklayın hayatınız değişsin !
 

e_r_EN

Üye
arkadaşm onu bilmeyen çok az kişi kaldı ama dene sen yinede
 

Praetor

Emekli Yönetici
Bir zamanlar daha güzellerini yapmıştık...
Hey gidi windows 95li, bilgisayarın ne olduğunu bilenlerin az olduğu günler hey...

- Oğlum, "format c:" yaz süper oluyor!..


 
muhtemelen de arkadas konuyu acmadan 1 dk once ogrendi bu BÜYÜK gelişmeyi ve bizle paylastı normaldir
 

kavutlar

Üye
    Konu Sahibi
muhtemelen de arkadas konuyu acmadan 1 dk once ogrendi bu BÜYÜK gelişmeyi ve bizle paylastı normaldir

Ben senin hayatın kadar bilgisayar kullandım ve bu forumda senin gibi sübyenler dolaştığından bi deneyeyim dedim bakalım kaç kişi yiyicek, sende denedin %100
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Ben senin hayatın kadar bilgisayar kullandım ve bu forumda senin gibi sübyenler dolaştığından bi deneyeyim dedim bakalım kaç kişi yiyicek, sende denedin %100
Daha nazik lütfen
Yakışmıyor bunlar sizlere..!
 
Ben senin hayatın kadar bilgisayar kullandım ve bu forumda senin gibi sübyenler dolaştığından bi deneyeyim dedim bakalım kaç kişi yiyicek, sende denedin %100
tabi yedim zaten uslubundan belli ne tür forumlarda yer aldıgın ( Hacı Sarısın dedin Zenci Cıktu bu kız )

he + olarak şunu diyim akıl yasta degil bastadır
 

Salihyet

Üye
Lütfen daha nazik bir uslub kullanalım.. Gerginliğe yol açan mesajları silmek zorunda kalacağım..
 

cadimm

Üye
Ya ben bilmiyodum Yeni Öğrendim İçinDen Gelmiş Yazmış Bunun Neresi Kötü tşkr ederim arkadaşımmm Pc de Yeni Bişi Öğrendim
 

kavutlar

Üye
    Konu Sahibi
Benn zaten bu konuyu esprisine açtım yani sizlere bişey öğretmek için değil niye kavga çıkarıyosunuz yok ilk defa gördün filan falan ben kavga seven bi insan değilim ve HAKETMEYENDEN özür diliyorum ve bi daha olmamasına söz veriyorum!

--------------- Ekleme ---------------

Ya ben bilmiyodum Yeni Öğrendim İçinDen Gelmiş Yazmış Bunun Neresi Kötü tşkr ederim arkadaşımmm Pc de Yeni Bişi Öğrendim


Bu cevabı sana yazmadım kusura bakma sana yazmışım gibi gözüküyoda, ilk sayfada bi gerginlik olduda ona yazdım.
 
arkadasım ben senı asalıcak bisi solemedım oylesıne takıldım (bu forumda herkes aile gibidir boyle seyler normal) senin 2. mesajından sonra bıraz kaba olabilecek sozler kulandım (kabul ediyorum) ama cevaba gore cvp

--------------- Ekleme ---------------

+ sübyan kelimesini kendime hakaret olarak goruyorum (bknz:Co Admin Salihyet ve Benim Yaş )
+17 Yaş Hiç de küçük bir yas degildir bence Seneye reşitim
 

Salihyet

Üye
Yaş konusunda hassasiyetimi kaybettim, böyle bir hakareti görmezden gelmeyi daha uygun buldum.. Çünkü iki tarafında siteye olan bağlarını, iyi niyetini biliyorum.. Zaman zaman böyle gerginlikler olur En güzel yaştır aslında 17 , sakin olmak lazım sadece..
 
senin canın saolsun ne diyim
ben dicemi dedim son isteğim konuya kilit çünkü arkadas konuya aynı uslupta aynı türden cevap yazarsa cevabına uygun cevap verebilirim ...
 

Praetor

Emekli Yönetici
Kilide gerek yok
Gayet yerinde şu anda konu.
Eğer tartışma büyürse ve çirkinleşirse suçlular cezalarını alacaklardır
 

brhm32

Üye
nerde yapıcaz bu ctr+w? (bende bilmiorum ne olduğunu lütfen dalga geçmeyelim)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...