maxxiceppp
Üye
One S Simkart-- Ezilme fiyaskosu
Telefonun uçak modu kısmını sürekli açıp kapatıyordum sonra bir ara uçak modunu kapattım kapniyor dedi ve orada takılı kaldı bende şebekenin gelmesini bekleye bekleye bir hal oldum sim kartı çıkarıp taktım kaç kere resetledim
Her açısımda uçak modu kısmı takılı kalmıştı ve elliyemiyordum son çareee...
Format ve kurtuldum sense beni hayal kırıklığına uğrattı
Asıl beni korkutan telefon yere çaktım sol üst köşe direk olarak çarptı telefonda ne jelatin var nede kap o mükemmel kaplamamiz 3 cm uzunlukta ve 1 mm kalınlıkta Soyulmadı bariz Pastırma gibi ezildi telefonda görünürde bir sorun yok ama üstünde çok klas bi nazarlik var olsun cizilmez kasa sadece ezilir sonrada 10.000 V beni hayal kırıklığına uğrattı heralde bizimikini yakarken voltaj biraz düşükmüş yada mahallede kaçak kullanan varmış
Her açısımda uçak modu kısmı takılı kalmıştı ve elliyemiyordum son çareee...
Format ve kurtuldum sense beni hayal kırıklığına uğrattı
Asıl beni korkutan telefon yere çaktım sol üst köşe direk olarak çarptı telefonda ne jelatin var nede kap o mükemmel kaplamamiz 3 cm uzunlukta ve 1 mm kalınlıkta Soyulmadı bariz Pastırma gibi ezildi telefonda görünürde bir sorun yok ama üstünde çok klas bi nazarlik var olsun cizilmez kasa sadece ezilir sonrada 10.000 V beni hayal kırıklığına uğrattı heralde bizimikini yakarken voltaj biraz düşükmüş yada mahallede kaçak kullanan varmış
