Ölücem mi yoksa

ARM_TR

Üye
Admin konuyu kitle yoksa ben kitlerim
Edit: Mesaj yazanı döverim ha
 

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Konuma kilit yazmayın @İhtiyar007 sağolsun çok gıcık kapıyorum
 
Tepkiler: Baranbaris

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Bugün yok
 
"Öleceğim mi yoksa ben" deyince sanki yanlış oluyor ama "ölücem mi yoksa" deyince daha iyi oluyor sanki.