0MG90
Üye
-
Konu Sahibi
-
Sıfırı O yap böylece daha çok kişi etiketleyebilir
evet herkes yanlış etiketliyor
DeğiştirmemSıfırı O yap böylece daha çok kişi etiketleyebilir
Bu hafta sonu düşünüyorum ama Xperia Z de olabilir.Ne zaman alacaksın?
Bu hafta sonu düşünüyorum ama Xperia Z de olabilir.
Z alma iyi telefon ama başka alBu hafta sonu düşünüyorum ama Xperia Z de olabilir.
Neden kiZ alma iyi telefon ama başka al
Konuma kilit yazmayın @İhtiyar007 sağolsun çok gıcık kapıyorum
Babamda var telefon iyi kamerası hızı falan ama o fiyata daha iyisi alınırNeden ki?
İkinci el alıcam yoksa sıfırını almamBabamda var telefon iyi kamerası hızı falan ama o fiyata daha iyisi alınır
Konularıma yüz kere kilit kilit yazıyodun benzer konular diye
Tamam daha yapmayızKonularıma yüz kere kilit kilit yazıyodun benzer konular diye
Helva yemeye gelmiştim
Tamam daha yapmayız
Yarın o haldeBugün yok
BelkiYarın o halde
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?