Oleyyy. !!! ADANASPOR Banka Asya 1.Liginde

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Oleyyy. !!! ADANASPOR Banka Asya 1.Liginde
Evet bir adana oturan olarak Adanasporun Banka Asya 1.ligine yükselmesine sevindim..

Ama benim Adanademirspor ' um :( mağlup oldu..olsun Play-off larda çıkacağımıza sonsuz inanıyorum..

SaygıLar

3 ligden 2 lige 2 ligden 1 lige seneye inşallah süper lige.. Yolumuz açık olsun.
 


yasirarslan

yasirarslan

Üye
iyi hayırlı olsun
 
kurt bey

kurt bey

Üye
hayırlı olsun. Adanaspora başarılar dilerim.
 
yusufucan

yusufucan

Üye
Hayırlı olsun ;))))
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
hayırlı olsun
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Sağolun arkadaşlar. :oke:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Tebrikler Adanaspor'a. :)
 
-iBoRotTi-

-iBoRotTi-

Üye
tebrikler adanaspor önümüzdeki sezonda başarılar
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
başarılar adanaya :)
 
blackmetalic

blackmetalic

Üye
ne diyelim hayırlı olsun.........
 
arslansem

arslansem

Üye
Ligdeki takımların farklı şehirlerde olmasından yanayım ve nitekim süper lige çıkan 3 takımda farklı şehirlerden adanayı da bekleriz...Tebrikler:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt