DiaBLoS
Admin
Oleyyy. !!! ADANASPOR Banka Asya 1.Liginde
Evet bir adana oturan olarak Adanasporun Banka Asya 1.ligine yükselmesine sevindim..
Ama benim Adanademirspor ' um
mağlup oldu..olsun Play-off larda çıkacağımıza sonsuz inanıyorum..
SaygıLar
3 ligden 2 lige 2 ligden 1 lige seneye inşallah süper lige.. Yolumuz açık olsun.
Ama benim Adanademirspor ' um
mağlup oldu..olsun Play-off larda çıkacağımıza sonsuz inanıyorum..SaygıLar
3 ligden 2 lige 2 ligden 1 lige seneye inşallah süper lige.. Yolumuz açık olsun.


