Okumam yok usta sadece yazabiliyorum !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Elektr0

Elektr0

Üye
    Konu Sahibi
Okumam yok usta sadece yazabiliyorum !!!
Hayatın bana ögrettikleri ile yaşıyorum bazen tıkanıyorum zamanada deger vermiyorum ... Bazen severim bazen küserim birazcık garip biriyim bunu ben degiL arkadaşlarım söylüyor olmayan arkadaşlarım ...!!! durduk yere aniden hayatıma giren bir kız bütün işerime karıştı hayat zordu 2 kat daha zor oldu taşıyamadım bu yükü ağır geldi yazdım yazdım dedim benden adam olmaz git başkasına , ama dinlemiyor ki beni sessizce duruyor orda gitmiyor ben bunları neden yazıyorum bilmiyorum ama yazıyorum ... bu arada oda yazdı ama bir sorun vardı benim okulum hayattı bana yazmayı öğretti okumayı sen öğreneceksin dedi okumam yok usta sadece yazabiliyorum... Oda yazdı sanki seviyorum dedi ama ben okuyamadım ki okudum anlamadım anladım inanmadım inandım ama sevemedim ki... Okumam yok usta Sadece yazabiliyorum hayata küstüm ben gidiyorum gidiyorum dediysem uyumaya gidiyorum Maxicepte gene baş ağrısı olacam :)... hayat acımasız olsada maxicep ve insanları güzeL... hayat ne kadar kötü olursa olsun bu hayattaki insanlarda sevilecek bir kalp mutlaka var...

Not: Bu yazıyı yazarken aklıma geldi okumam yok usta sadece yazabiliyorum...!!! anlamsız gelebilir....:d::kop::ehe


----------Eklendi @ 05:21:28 ---------- Yazıldı @ 05:11:57 ----------

Şu anda 2 kişi bu konuyu okuyor. (1 üye ve 1 misafir)

 


Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
:hmmm konu hayat olunca bende okumasını bilmiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
Silinen Üye 1703541

Silinen Üye 1703541

Kapalı Hesap
Hayatın bana ögrettikleri ile yaşıyorum bazen tıkanıyorum zamanada deger vermiyorum ... Bazen severim bazen küserim birazcık garip biriyim bunu ben degiL arkadaşlarım söylüyor olmayan arkadaşlarım ...!!! durduk yere aniden hayatıma giren bir kız bütün işerime karıştı hayat zordu 2 kat daha zor oldu taşıyamadım bu yükü ağır geldi yazdım yazdım dedim benden adam olmaz git başkasına , ama dinlemiyor ki beni sessizce duruyor orda gitmiyor ben bunları neden yazıyorum bilmiyorum ama yazıyorum ... bu arada oda yazdı ama bir sorun vardı benim okulum hayattı bana yazmayı öğretti okumayı sen öğreneceksin dedi okumam yok usta sadece yazabiliyorum... Oda yazdı sanki seviyorum dedi ama ben okuyamadım ki okudum anlamadım anladım inanmadım inandım ama sevemedim ki... Okumam yok usta Sadece yazabiliyorum hayata küstüm ben gidiyorum gidiyorum dediysem uyumaya gidiyorum Maxicepte gene baş ağrısı olacam :)... hayat acımasız olsada maxicep ve insanları güzeL... hayat ne kadar kötü olursa olsun bu hayattaki insanlarda sevilecek bir kalp mutlaka var... Not: Bu yazıyı yazarken aklıma geldi okumam yok usta sadece yazabiliyorum...!!! anlamsız gelebilir....:d::kop::ehe----------Eklendi @ 05:21:28 ---------- Yazıldı @ 05:11:57 ----------Şu anda 2 kişi bu konuyu okuyor. (1 üye ve 1 misafir)
Eline sağlık be abi çok güzel yazmışsın
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Hayatın bana ögrettikleri ile yaşıyorum bazen tıkanıyorum zamanada deger vermiyorum ... Bazen severim bazen küserim birazcık garip biriyim bunu ben degiL arkadaşlarım söylüyor olmayan arkadaşlarım ...!!! durduk yere aniden hayatıma giren bir kız bütün işerime karıştı hayat zordu 2 kat daha zor oldu taşıyamadım bu yükü ağır geldi yazdım yazdım dedim benden adam olmaz git başkasına , ama dinlemiyor ki beni sessizce duruyor orda gitmiyor ben bunları neden yazıyorum bilmiyorum ama yazıyorum ... bu arada oda yazdı ama bir sorun vardı benim okulum hayattı bana yazmayı öğretti okumayı sen öğreneceksin dedi okumam yok usta sadece yazabiliyorum... Oda yazdı sanki seviyorum dedi ama ben okuyamadım ki okudum anlamadım anladım inanmadım inandım ama sevemedim ki... Okumam yok usta Sadece yazabiliyorum hayata küstüm ben gidiyorum gidiyorum dediysem uyumaya gidiyorum Maxicepte gene baş ağrısı olacam :)... hayat acımasız olsada maxicep ve insanları güzeL... hayat ne kadar kötü olursa olsun bu hayattaki insanlarda sevilecek bir kalp mutlaka var... Not: Bu yazıyı yazarken aklıma geldi okumam yok usta sadece yazabiliyorum...!!! anlamsız gelebilir....:d::kop::ehe----------Eklendi @ 05:21:28 ---------- Yazıldı @ 05:11:57 ----------Şu anda 2 kişi bu konuyu okuyor. (1 üye ve 1 misafir)
gozlerim yasardi lee
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
kuzum iyimisin:ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
Elektr0

Elektr0

Üye
    Konu Sahibi
İyim ablacım :sarıl:


----------Eklendi @ 14:02:21 ---------- Yazıldı @ 13:58:01 ----------

gozlerim yasardi lee

Lee diye bende diyorum :d: Gözlerin tek özelligi görmek deiL :D Ağlamak ve doğruları söylemek... gibi 2 tane daha özelliği var


----------Eklendi @ 14:02:55 ---------- Yazıldı @ 14:02:21 ----------

Eline sağlık be abi çok güzel yazmışsın
saol kardeşim anlamlı geldi yani sana sevindim bak :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Şehriyar
Şehriyar

Şehriyar

Üye


Lee diye bende diyorum :d: Gözlerin tek özelligi görmek deiL :D Ağlamak ve doğruları söylemek... gibi 2 tane daha özelliği var



lee dediğini biliyorum kardeş herkesi az buçuk tanıyorum artık forumda :D
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
ben bişey anlamadım :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
29
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 2625978
Cevap
1
Görüntüleme
1K
TARİHÇİ
Cevap
0
Görüntüleme
662


Üst Alt