KenJ!
Üye
okul varken vücut çalışılınırmı ?
buyıl sbs var son kurbanlar biziz. boy baya uzun ölçmedim ama en son ölçtüğümde 1.65 vardı 170 vardır şimdi.kilo boya göre normal duruyor 65 ama gıdık karın göğüsler falan çıktı niyeyse.nasıl başlamalıyım hergün tekrar ve ödevlerden sonra 1-2saat çalışabilriim yeme me dikkat ederim ama nasıl başlıycam hangi hareketleri yapıcam bilmiyorum salonada yazılamam dumbell bulamadım ama nelerle çalışabilirim ilk konum biraz heyecanlıyım ugraşan varsa yaza bilirmi acaba ?

ben en iyisi mekik çekeyim

