okul varken vücut çalışılınırmı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
KenJ!

KenJ!

Üye
    Konu Sahibi
okul varken vücut çalışılınırmı ?
buyıl sbs var son kurbanlar biziz. boy baya uzun ölçmedim ama en son ölçtüğümde 1.65 vardı 170 vardır şimdi.kilo boya göre normal duruyor 65 ama gıdık karın göğüsler falan çıktı niyeyse.nasıl başlamalıyım hergün tekrar ve ödevlerden sonra 1-2saat çalışabilriim yeme me dikkat ederim ama nasıl başlıycam hangi hareketleri yapıcam bilmiyorum salonada yazılamam dumbell bulamadım ama nelerle çalışabilirim ilk konum biraz heyecanlıyım ugraşan varsa yaza bilirmi acaba ?
 


'Patron

'Patron

Üye
Yaşın küçük kardeşim bence 2-3 sene daha bekle.
 
KenJ!

KenJ!

Üye
    Konu Sahibi
dersanede bi Arkadaşım çalışıyormuş kollar süper ergenlik döneminde başlamak yanlış gibi geliyor aslında
 

Revengeful

Emekli Yönetici
en ideal yaş 21 den sonra aslında. Çünkü erkeklerin vücudu 21 yaşına kadar gelişmeye devam eder. Şimdi başlarsan boyuna etki eder.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
bekle bence
 
__xXx__

__xXx__

Üye
boşver bekle yaşın kemale erince başlarsın
 
Masha

Masha

Üye
Ergenlik yaşında yapılacak iş değil :oke:
 
Turan

Turan

Üye
lise 2 yim boyum 1.78-80. Bende ergenlgn btmesini beklyorum.D
 
Mert

Mert

Üye
Aslında şınav çekmek en iyi spor olur senin için. Çünkü ağırlık kaldırmak falan uzamayı durdurur.
 
KenJ!

KenJ!

Üye
    Konu Sahibi
Aslında şınav çekmek en iyi spor olur senin için. Çünkü ağırlık kaldırmak falan uzamayı durdurur.
agırlık kaldırmayı fazla düşmüyorum aslında şınav falançekebilirim ama şınavda çok zor :D ben en iyisi mekik çekeyim
 
Mert

Mert

Üye
agırlık kaldırmayı fazla düşmüyorum aslında şınav falançekebilirim ama şınavda çok zor :D ben en iyisi mekik çekeyim
Mekik de durduruyor diye biliyorum. En iyisi şınav :oke:
 
Türe

Türe

Üye
ben lise 2 yim boy 1.75 spora gittim 5 kilo verdim bu yaz da yazılacam ama boyumun uzamamasından korkuyorum 1.80 olmak istiyorum çünkü :islik
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
çalışılmaz.
 
'Patron

'Patron

Üye
Revengefullu dınle. Boyun uzamaz böyle güdük kalırsın. Bak abine 1.86 :pro: (Maşallah) Bol bol süt iç çekinme. sonra 18-19 yaşında falan başlarsın.
 
KenJ!

KenJ!

Üye
    Konu Sahibi
Revengefullu dınle. Boyun uzamaz böyle güdük kalırsın. Bak abine 1.86 :pro: (Maşallah) Bol bol süt iç çekinme. sonra 18-19 yaşında falan başlarsın.
harbi süt çok faydalı oluyor niyeyse bide şişmanlama haplar ıfalan varmış bizim okulda biçocuga vermiş doktor inanamazsınız çocuk 1ayda şişti fare gibi velet uzama hapı varsa alacam boyu büyük olanın neyse benbaşlamayayım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt