X-LifeHard
Üye
Okul Öğrenci Fıkraları :)
Çocuklar biliyormusunuz?Dünya üzerinde,yerçekimi kanunu sayesinde duruyoruz.
-Peki öğretmenim bu kanun kabul edilmeden önce nasıl duruyorduk?
------------------------------------------------------------------
Ahmet okuldan eve cok mutlu bir halde gelir. Annesi bu mutlulugunun belli
bir nedeni olup olmadigini ögrenmek ister ve;
- Okulda neler yaptiniz anlat bakalim, acaip neseli görünüyorsun...
- Patlayici madde imal ettik.
- Peki yarin ne yapacaksiniz okulda?
- Hangi okulda?
-----------------------------------------------------------------
Öğretmen çocuğa sormuş,
'Oğlum elini pantalonun sağ cebine attın ve bir 10 milyon lira çıkarttın, sol cebinden de 5 milyon lira çıktı. Senin şimdi neyin var?
Öğretmen çocuğun '15 milyon liram var' cevabını vermesini beklerken Çocuk cevap vermiş
'Her halde üzerimde başka birinin pantalonu var!'
----------------------------------------------------------------------
Ögretmen bir gün ögrencilerine söyle bir soru sormus :
- Insanlarda istem disi çalisan sey nedir ?
Ögrencilerden biri parmak kaldirip cevap vermis :
- Tik tir hocam...
Ögretmen soruyu bilen ögrencisine :
- Aferin oglum senin adinne? diye sormus.
Ögrenci :
- Tüleyman hocam... demis...
----------------------------------------------------------------------
Ali'nin bir gün ödevi varmış Ali de gitmiş babasına sormuş,babasıda o arada maç seyrediyormuş:
Babasına soruyu sormuş babası:
__Defol git başımdan, demiş
Çocuk defterine yazmış babasının dediğini. Sonra annesinin yanına gitmiş.Anneside kek yapıyormuş annesi de "sana yağı"nı arıyormuş.
__Sana Sana sana , diye söyleniyormuş.
Çocuk onuda defterine yazmış ve sonra abisinin yanına gitmiş abiside tarzan'ın filmini seyrediyormuş abiside:
__Tarzanım tarzanım tarzanım demiş onuda defterine yazmış ve sonra ablasının yanına gitmiş ablasıda telefonda arkadasları ile konuşuyomuş ablası:
__Gelemem şekerim randevum var, demiş.çocuk onuda defterine yazmış ve gitmiş uyumuş. Ertesi gün okula gitmiş öğretmeni ilk Ali yi kaldırmış ve yazdıklarını okumasını istemiş Ali:
__Defol git başımdan demiş öğretmeni
__sen onu kime dedin çocuk:
__Sana sana sana demiş öğretmen :
__Sen kimsin demiş çocuk da:
__Tarzanım tarzanım tarzanım demiş öğretmen :
__Çabuk gel benimle müdüre gidiyoruz demiş çocuk da:
__Gelemem şekerim randevum var.
----------------------------------------------------------------------------
Öğretmen küçük Victor'a sordu:
-İki yüzlü kime derler?
-Okula, güler yüzle gelen öğrenciye!
-------------------------------------------------------------------
Üniversite son sınıf öğrencisi yazılı sınavından
kalınca doğru hocasına
gider:
-"Siz sınıfta bırakarak hayata atılmamı önlüyor ve
beni cezalandırıyorsunuz. İşin bu yanını hiç düşündünüz
mü?"
-"Tabii düşündüm. Hocanın görevi bilgiyi ölçmek,
yeterli olmayanı sınıfta bırakmak değil mi?"
-"İyi. O zaman size bir teklifim var. Bir soru da ben
size soracağım.
Doğru cevabı verirseniz, ben kötü notumu kabul edip sınıfta
kalacağım. Bilemezseniz, notumu düzeltecek ve sınıfı
geçirteceksiniz. (Hocanın
keyfi yerinde. Teklifi kabul eder.)
Ve öğrenci sorar:
-"Yasal olup, mantıklı olmayan nedir?
Mantıklı olup, yasal olmayan nedir?
Ve de ne mantıklı ne de yasal olmayan nedir?"
Hoca uzun uzun düşünür ama cevabı bulamaz. İddia gereği öğrencisine iyi not vererek sınıfı geçirir. Ama aklı da soruda kalır. Sonunda sınıfın en iyi öğrencisini çağırır, olayı anlatır ve sorunun yanıtını bilip bilmediğini sorar.
Öğrenci hemen cevap verir:
-"Siz 65 yaşındasınız ve 23 yaşında bir kadınla evlisiniz.
Bu yasal ama mantıklı değil. Karınızın 25 yaşında bir sevgilisi var.
Bu mantıklı ama yasal değil. Siz karınızın sevgilisini, zayıf alıp sınıfta kalması gerekirkeniyi not verip mezun ediyorsunuz.
Bu da ne mantıklı, ne de yasal."
-Peki öğretmenim bu kanun kabul edilmeden önce nasıl duruyorduk?
------------------------------------------------------------------
Ahmet okuldan eve cok mutlu bir halde gelir. Annesi bu mutlulugunun belli
bir nedeni olup olmadigini ögrenmek ister ve;
- Okulda neler yaptiniz anlat bakalim, acaip neseli görünüyorsun...
- Patlayici madde imal ettik.
- Peki yarin ne yapacaksiniz okulda?
- Hangi okulda?

-----------------------------------------------------------------
Öğretmen çocuğa sormuş,
'Oğlum elini pantalonun sağ cebine attın ve bir 10 milyon lira çıkarttın, sol cebinden de 5 milyon lira çıktı. Senin şimdi neyin var?
Öğretmen çocuğun '15 milyon liram var' cevabını vermesini beklerken Çocuk cevap vermiş
'Her halde üzerimde başka birinin pantalonu var!'

----------------------------------------------------------------------
Ögretmen bir gün ögrencilerine söyle bir soru sormus :
- Insanlarda istem disi çalisan sey nedir ?
Ögrencilerden biri parmak kaldirip cevap vermis :
- Tik tir hocam...
Ögretmen soruyu bilen ögrencisine :
- Aferin oglum senin adinne? diye sormus.
Ögrenci :
- Tüleyman hocam... demis...
----------------------------------------------------------------------
Ali'nin bir gün ödevi varmış Ali de gitmiş babasına sormuş,babasıda o arada maç seyrediyormuş:
Babasına soruyu sormuş babası:
__Defol git başımdan, demiş
Çocuk defterine yazmış babasının dediğini. Sonra annesinin yanına gitmiş.Anneside kek yapıyormuş annesi de "sana yağı"nı arıyormuş.
__Sana Sana sana , diye söyleniyormuş.
Çocuk onuda defterine yazmış ve sonra abisinin yanına gitmiş abiside tarzan'ın filmini seyrediyormuş abiside:
__Tarzanım tarzanım tarzanım demiş onuda defterine yazmış ve sonra ablasının yanına gitmiş ablasıda telefonda arkadasları ile konuşuyomuş ablası:
__Gelemem şekerim randevum var, demiş.çocuk onuda defterine yazmış ve gitmiş uyumuş. Ertesi gün okula gitmiş öğretmeni ilk Ali yi kaldırmış ve yazdıklarını okumasını istemiş Ali:
__Defol git başımdan demiş öğretmeni
__sen onu kime dedin çocuk:
__Sana sana sana demiş öğretmen :
__Sen kimsin demiş çocuk da:
__Tarzanım tarzanım tarzanım demiş öğretmen :
__Çabuk gel benimle müdüre gidiyoruz demiş çocuk da:
__Gelemem şekerim randevum var.

----------------------------------------------------------------------------
Öğretmen küçük Victor'a sordu:
-İki yüzlü kime derler?
-Okula, güler yüzle gelen öğrenciye!

-------------------------------------------------------------------
Üniversite son sınıf öğrencisi yazılı sınavından
kalınca doğru hocasına
gider:
-"Siz sınıfta bırakarak hayata atılmamı önlüyor ve
beni cezalandırıyorsunuz. İşin bu yanını hiç düşündünüz
mü?"
-"Tabii düşündüm. Hocanın görevi bilgiyi ölçmek,
yeterli olmayanı sınıfta bırakmak değil mi?"
-"İyi. O zaman size bir teklifim var. Bir soru da ben
size soracağım.
Doğru cevabı verirseniz, ben kötü notumu kabul edip sınıfta
kalacağım. Bilemezseniz, notumu düzeltecek ve sınıfı
geçirteceksiniz. (Hocanın
keyfi yerinde. Teklifi kabul eder.)
Ve öğrenci sorar:
-"Yasal olup, mantıklı olmayan nedir?
Mantıklı olup, yasal olmayan nedir?
Ve de ne mantıklı ne de yasal olmayan nedir?"
Hoca uzun uzun düşünür ama cevabı bulamaz. İddia gereği öğrencisine iyi not vererek sınıfı geçirir. Ama aklı da soruda kalır. Sonunda sınıfın en iyi öğrencisini çağırır, olayı anlatır ve sorunun yanıtını bilip bilmediğini sorar.
Öğrenci hemen cevap verir:
-"Siz 65 yaşındasınız ve 23 yaşında bir kadınla evlisiniz.
Bu yasal ama mantıklı değil. Karınızın 25 yaşında bir sevgilisi var.
Bu mantıklı ama yasal değil. Siz karınızın sevgilisini, zayıf alıp sınıfta kalması gerekirkeniyi not verip mezun ediyorsunuz.
Bu da ne mantıklı, ne de yasal."

