Okul mağdurları buraya

Sponsorlu Bağlantılar

Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Bazı mesajlar silindi. Gereksiz mesaj yazımı devam ederse konu silinebilir!
 


Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Keşke kilitleseydin :oke:
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Yeni bir konu açıcam ordan devam sohbete
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Tamam tamam arkadaşlar devam
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Ne silinmesi Doğuş, taşı kardeşim konuyu o zaman gereksiz mesajlar bölümüne!Sen de rahat ben de rahat!
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Konu gereksiz mesajlara taşınmıştır.
Umarım şu andan sonra konudan bir mesaj silme olayıyla karşılaşmayız :)
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Tamamdır 4 silahşörler toplanın :ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Bırakın ya o kadar mesaj şikayet ediyoruz gün içinde hepsi saçma sapan dolabdırıcılık ahlaksız mesajlar,Bizim yazdığımız birkaç mesaj çileden çıkarıyor milleti
Ben yokum..
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Bırakın ya o kadar mesaj şikayet ediyoruz gün içinde hepsi saçma sapan dolabdırıcılık ahlaksız mesajlar,Bizim yazdığımız birkaç mesaj çileden çıkarıyor milleti
Ben yokum..
Sana katılıyorum ama bir bildikleri vardır.Bence Sakin ol! :nono:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Sakin ol Anıl :)
Kalsın işte burada konu :)
Ne istiyorsanız yazın :)
 
chakır66

chakır66

Üye
bende varım
 
  • Beğen
Tepkiler: maxibrk
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Eskiden bir konu 5 sayfa olmuşsa hit derdik.
Şimdiki konulara bakın siz hele :ehe
Edwird bir "dedem" diyor 19750 gösterim...
Okul mağduru diyor bir diğeri 500küsür mesaj heyt bea :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: maxibrk


Üst Alt