Abdurrahim.neden kilitlensin istiyorsun?Keşke kilitleseydin![]()
Sebeb?Yeni bir konu açıcam ordan devam sohbete
sUmarım son kararındır...Tamam tamam arkadaşlar devam

Sana katılıyorum ama bir bildikleri vardır.Bence Sakin ol!Bırakın ya o kadar mesaj şikayet ediyoruz gün içinde hepsi saçma sapan dolabdırıcılık ahlaksız mesajlar,Bizim yazdığımız birkaç mesaj çileden çıkarıyor milleti
Ben yokum..

Tamam abi benim sitemim Doğuş'a idi..Sakin ol Anıl
Kalsın işte burada konu
Ne istiyorsanız yazın

Tamam abi benim sitemim Doğuş'a idi..
Devam edelim mağdur arkadaşlar

N'aber abdurrahim? Okul yok diye bayram ediyorsun galibaİyi öğlenler o zaman![]()

Hemde nasılвυяακ;1677148' Alıntı:N'aber abdurrahim? Okul yok diye bayram ediyorsun galiba![]()

Hoş geldinbende varım
Hoş geldin adaşım.bende varım

