Okul mağdurları buraya

Sponsorlu Bağlantılar

maxibrk

maxibrk

Üye
:kop:

--------------- Ekleme ---------------

Ben de bunu kullanırım :kop:

--------------- Ekleme ---------------

Abdurrahim. Sen Magdud musun ?:islik
 


Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
O işareti telefonda yapamıyom :D

--------------- Ekleme ---------------

1 hafta yastayız duyrulur
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
:D Ben alıntıda yapamıyom şu işareti kullan mayın canım çekiyo :D

1 Hafta fazlamı geldi :D
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Başkan şeçtiler zavallı arkadaşlarım beni bugün:ehe
Herkesten 5 lira toplayacam talimat böyle..Yarın bizim grubu yemeğe götürecem:ehe(27*5=135 lira:ehe)+extralar
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Vay ben her zaman baskan yardımcısı olurum neden. Sınıfa Osman hoca girer herkes bi tarafta kim lan bu sınıfın başkanı der 2 tane yapıştırır. Onun için yardımcı olurum.

Anıl bu arada tebrikler :D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Anıl başkan buraya :ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Yine mağdur olduk iyimi enes acı bana şu işareti çıkarmak için ne yazacaz :O.ke: şöyle bi yazın yoksa koptum mu
:koptum:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Lina opera mini yi kullan her şeyi yapıyor valla :ehe şikayet bile edebiliyorum :ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
:kop:
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
:ehe operadayım bende herşey yapıyam ama smiley için bide menü açılacakta tıklayacamda
 
maxibrk

maxibrk

Üye
:kop*: yazacaksın * işareti yok. onu sil ama :kop:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
: ehe bir de bu var lina :ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Konu her dakika en üstte yaw :ehe acayip hit oldu :ehe
 


Üst Alt