O işareti telefonda yapamıyom![]()

1 hafta yastayız duyrulur
sSana inat kullanacam onu benBen alıntıda yapamıyom şu işareti kullan mayın canım çekiyo
![]()

Vay ben her zaman baskan yardımcısı olurum neden. Sınıfa Osman hoca girer herkes bi tarafta kim lan bu sınıfın başkanı der 2 tane yapıştırır. Onun için yardımcı olurum.
Anıl bu arada tebrikler![]()
Anıl başkan buraya![]()


Sıkıntı çekmiyorum ben.Çok memnunum
NE kopuyon nan

Olm bu konu ben liseden mezun olana kadar hit olacakKonu her dakika en üstte yawacayip hit oldu
![]()

Senin yüzünden. Her dk yazıyonKonu her dakika en üstte yawacayip hit oldu
![]()

of of Senin yüzünden. Her dk yazıyon![]()

